logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

20-04-2015

Long time no see: persoonlijke update! (examens, gala, koningsdag)

Goedemorgen meiden! Aangezien het hier weken(!) stil is gebleven op Lovely Photography en er in de tussentijd weer een boel is gebeurd zal ik jullie door middel van een artikeltje op de hoogte brengen van mijn spannende leventje. Dus geen paniek: ik leef nog! ;-) De zenuwen borrelen langzaam op aangezien ik mijn laatste officiële lesweek inga op school en over ongeveer 4 weken in een gymzaal zit om mijn examen te maken. Ik weet ook niet zo goed waar ik moet beginnen wat betreft de voorbereiding, dus ik laat het deels ook maar op me afkomen - we zien het wel. Over een aantal weken heb ik ook mijn gala en afterparty, dus ik ben uiteraard op sjouw geweest voor een galajurk. En ik ben geslaagd :) Foto bespaar ik jullie dit keer omdat ik het nog een beetje "geheim" wil houden voor de mensen bij mij op school, en ik weet dat een aantal van hen ook mijn blog lezen. Maar als het zover is zien jullie ongetwijfeld wel een foto voorbij komen, ik maak jullie nu in ieder geval lekker nieuwsgierig.



Alles kits bij jullie? Zoals ik net al kort vertelde is er nog maar een hele korte periode voor mijn examen, dus het is aftellen. Vrijdag is mijn laatste lesdag en hebben we kolderdag (waar ik het liefst thuis voor wil blijven als ik de plannen heb gehoord, maar het is verplicht - even huilen). Het is echt niet te bevatten hoe snel de laatste weken gaan en hoe dichterbij het examen komt. Ik ben normaal gesproken wel iemand die goed kan plannen en alles, maar hiermee weet ik gewoon niet zo goed wat ik ermee aan moet. Het is zo veel, waar in vredesnaam moet ik beginnen? U can tell.

Hoe dan ook, ik sta er goed voor, dus ik kan wel gerust mijn examen zelf ingaan. Een 6je, voor de rest zevens en één 8. Cijfers van mijn herkansingen krijg ik nog terug, dus misschien gaan er nog een paar omhoog. Mijn afgelopen toetsweek ging erg goed, alleen maar voldoendes gehaald. Jullie zullen vast wel begrijpen dat ik tijdens mijn examenperiode geen enkele blogpost zal posten hier, de reden waarom hoef ik niet te vertellen denk ik. Daarna zal ik kijken of ik de zin weer heb om iets te schrijven, te plaatsen etc.

Examens dus, gala en enooooorm veel feestjes. Ik ga echt van mijn vrije tijd genieten als ik klaar ben. Ik wil natuurlijk wel gaan werken extra, er moet wel geld gebeurd worden natuurlijk. In de paasvakantie ben ik samen met mijn oma en mama naar een galazaak gegaan om een galajurk te scoren. Hij iets duurder geworden dan ik eigenlijk wilde, maar hij zit goed en we hadden meteen het idee dat het hem werd. Hij mocht van mij nog wel iets meer glitter hebben tho, maar hij zat goed en er was niet veel meer in mijn maat wat ik in gedachten had. Dus ik vond het wel prima. De planning is dat ik met de vrachtwagen van mijn vader naar het gala gebracht wordt, mijn naam staat er toch op en ik vind het echt heel leuk. Past toch bij me als je opgegroeid bent in een chauffeursfamilie. En het is eens wat anders, een meisje in dunne trukkert (zoals wij dat dan hier op z'n plat zeggen). Daarnaast scheelt het me een hoop geregel als ik gewoon met de auto van m'n pa gebracht kan worden, ik heb helemaal geen zin in al dat gedoe. Kan papa ook weer trots doen als 'ie klapperend door de straat van school rijdt, haha.

Ik ben ook weer een paar keer naar Rodenburg geweest om avondjes te stappen en heb het weer leuk gehad. Met Koningsdag weet ik nog niet zo goed wat ik wil gaan doen, Kingsize Festival in Arnhem heb ik wel op het oog, dus daar ga ik nog even naar kijken. Zijn er een aantal van jullie vorig jaar daarheen geweest? Festival is 18+ maar zover ik heb gehoord komt iedereen makkelijk binnen daar als je ook jonger bent dan 18. Hebben jullie ervaring daarmee? Na koningsdag duurt het dan helaas nog even voordat ik weer uitkan, ik moet me echt storten op de examens. Daarna kan ik weer helemaal los met leuke feesten in de Rodenburg en de afterparty van 5 Havo. Mij kennende denk ik niet dat ik jullie voor mijn examen nog spreek, dus dit is waarschijnlijk mijn laatste artikel als scholier (misschien ook niet, we zullen zien). Als ik geslaagd ben horen jullie dat natuurlijk ook. Nu nog even knallen, genieten van de laatste weken op de middelbare school en toch maar goed gaan plannen. See ya soon! Xxx



5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk dat je weer terug ben! Heel veel succes met je examens, nog even knallen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat leuk , ik ben zo benieuwd naar je gala jurk!! Ik weet zeker dat je veel van je vrije tijd gaat genieten als je klaar bent met je examens, dat heb je dan ook echt dik verdiend. Dan heb je echt een lange zomervakantie haha, die zomervakantie toen ik was geslaagd was echt mijn allerleukste zomervakantie. Ik was met mijn gala in een limousine met mijn vriendinnen, dat was echt heel duur haha. Alvast heel veel succes met je examens, je kunt het ! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeel veel succes met je examens. Zet hem op dan kun je volgens jaar lekker doen wat je leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey ga je nog videos plaatsen op yt

    BeantwoordenVerwijderen