logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-06-2015

Valenta portemonnee

Het is echt een lange tijd geleden sinds mijn laatste blogpost.. Ik had beloofd nog jullie op de hoogte te houden van mijn gala en of ik geslaagd was voor mijn examens.. En dat kan nu officieel worden gezegd: ruimschoots geslaagd met een 7 gemiddeld! Volgende week hoef ik alleen nog maar een handtekeningetje te zetten, mijn diploma in ontvangst nemen en dan neem ik officieel afscheid van mijn middelbare schooltijd. Ga het ergens wel een beetje missen, maar ook wel excited om te beginnen met wat nieuws. Anyways, een tijdje terug kreeg ik een mailtje van GSMpunt.nl met de vraag of ik een product op mijn blog wilde reviewen. Ik bekeek de webshop eventjes en stuitte vrij snel op de Valenta portemonnees, waar je naast je geld en bankpasjes ook je mobiel in kwijt kunt. Erg handig! Ik besloot mijn camera er weer eens bij te pakken en er wat mooie foto's van te schieten. Kijk je mee?


De Valenta hoesjes/portemonnees zijn te verkrijgen in meerdere kleuren, zo heb je naast de zwarte portemonnee die ik ontving ook een bruine versie en een grijs-witte variant. Ze hebben wel allemaal een slangenpatroon. Ik koos voor de zwarte, aangezien ik deze kleur het makkelijkst vind om te combineren. Deze portemonnee kun je dan (bijna) overal bij dragen, want het is ergens ook wel een fashion-item. 


Als eerst mijn complimenten voor hoe het pakket was verpakt, hij kwam netjes verpakt in een doos met een visitekaartje van de webshop. Zoals je al kunt zien op de foto's is de binnenkant goudkleurig, iets wat ik persoonlijk een goedkopere uitstraling vind geven. Ik ben sowieso niet heel erg fan van de kleur goud, maar de accenten op de voorkant van de portemonnee stoorden me tot dusver niet. Vond het ergens wel classy. Maar op het moment dat ik de binnenkant zag, vond ik de kleurkeus een beetje zonde.

Ondanks dat dat puur persoonlijk is en gericht op smaak, voelt de binnenkant wel heel stevig. Volgens de beschrijving van het product is het gemaakt van echt leer, maar toch vind ik het gek voelen. Vooral de onderkant van de portemonnee vind ik niet stevig genoeg aanvoelen voor als het echt leer is (al zal dit ongetwijfeld wel mooier blijven als een product van €20 bijvoorbeeld, maar daar kan ik nu nog niet goed over oordelen). Wel een groot pluspunt vind ik de ruimte aan de binnenkant, er is zowel ruimte voor briefgeld en muntgeld (een zakje met ritssluiting) als voor je telefoon en 3 pasjes. Mijn iPhone 4S paste hier prima in, maar een 5 past er ook in (voor een 6 is het vakje waarschijnlijk te klein).

Om hem echt goed te testen nam ik hem mee toen ik even snel naar de supermarkt moest, want ik wilde niet een hele tas meenemen om mijn mobiel ergens in kwijt te kunnen. Werkte verder prima, het draagkoord die je er eventueel af kan halen kun je om je pols doen om te voorkomen dat de portemonnee uit je handen valt. Nu moet ik er wel bij vermelden dat als je je mobiel hierin stopt, je geen ruimte meer overhoud voor bijvoorbeeld sleutels etc. De portemonnee kan dan moeilijk tot niet meer dicht.

Ik vind het een leuk dingetje om te hebben en de kleuren die verkrijgbaar zijn zijn erg leuk, het slangenpatroon vind ik ook erg leuk en het is een handig ding om erbij te pakken wanneer je even snel ergens heen moet maar geen grote tas wilt meesjouwen. Maar daar blijft het ook bij, vind ik. De hoesjes kosten op de webshop namelijk €60 en dat vind ik te duur voor het geen wat je ervoor terug krijgt. Als ze een aantal tientjes minder hadden gekost, dan had ik ze iedereen aangeraden, maar ik vind dit een te duur product om aan te schaffen voor 'de leuk'.

Of het veel functie heeft voor mij om mijn mobiel te beschermen van krassen en beschadigingen betwijfel ik (aangezien ik mijn mobiel er geregeld uithaal en siliconenhoesjes vaak het fijnst vind) maar geeft uiteraard wel genoeg bescherming mocht hij in de portemonnee zitten en een keer uit je handen vallen. De zachte buitenkant vangt de klap wel op!

Persoonlijk een te duur hebbeding, maar wel erg leuk om aan je verzameling toe te voegen. En staat zeker heel classy wanneer je een keertje uit eten gaat bijvoorbeeld! Vind je deze nou iets te ver boven je budget? Gelukkig zijn er genoeg andere leuke telefoonhoesjes verkrijgbaar op de webshop van GSMpunt.

LET OP! Dit product is opgestuurd en afkomstig van een webshop. Dit veranderd mijn mening echter niet. Ik zal altijd eerlijk oordelen over een product, ook als deze is verkregen. 

  Wat vinden jullie van de portemonnee? Zouden jullie er eentje aanschaffen?


6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!