logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

16-03-2015

VIDEO | 3 haarstijlen voor school, werk etc.

Well hello there! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar om een lang verhaal kort te houden - me is busy. Mijn MacBook is inmiddels terug en verholpen van het probleem, dus ik kan nu ongestoord weer video's editen, films kijken en bloggen. Reden genoeg voor mij dus om mijn video ein-de-lijk af te maken en online te gooien op YouTube. Stiekem wilde ik deze video online plaatsen op Valentijnsdag, vandaar dat ik ook het woord Valentijn in de intro noem (ben ik blijkbaar vergeten eruit te knippen), maar voor de rest kun je alledrie de haarstijlen natuurlijk ook prima dragen wanneer je naar je werk gaat, naar school, of wat dan ook. Ze zijn namelijk erg simpel als je het invlechten onder de knie hebt en zien er superleuk uit. Benieuwd geworden? Check dan de video hieronder en vergeet je niet te abonneren op mijn kanaal, het is gratis! Welke is jouw favoriet van de 3?

Deze komende week zal ik opnieuw weer afwezig zijn hier op LP. Dit komt vanwege mijn toetsweek die vandaag begint en hier ben ik de laatste tijd veel mee bezig geweest. Dit is mijn laatste toetsweek dus ik wil er nog eventjes voor knallen, daarna hoop ik de draad weer op te pakken. En voor de mensen die ook lekker een week lang met de neus in de boeken moeten zitten: heel veel succes en tot snel! X


3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Super leuke haarstijlen! de eerste vind ik echt leuk staan bij je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah eindelijk horen we weer iets van je, hihi. Heb de afgelopen dagen elke dag je blog gecheckt :) Hele leuke video heb je gemaakt! Ik vind de eerste haarstijl het leukste, dat staat je zo mooi! Ik vind vlechten zo mooi, alleen bij mij zakken ze binnen no time al uit. Veel succes met je toetsweek lieve Shar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een onwijs leuke video! Heel tof in elkaar gezet. Ik vind je laatste haarstijl heel erg mooi. Ik moest vooral lachen toen het niet zo goed lukte, kan gebeuren toch! Jammer dat ik niet gezegend ben met zo'n mooie, lange volle bos haar als jou. Lijkt me geweldig om zoveel moois met je haar te kunnen doen! Je roze shirt vind ik trouwens ook erg tof!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen