logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

03-03-2015

My life as Sharon #23

Het was weer een maand vol met feestjes, gezelligheid, lekkere muziek en tijd om even een weekje bij te komen in de vakantie. Naast dat ik een aantal dagen gewerkt heb, heb ik ook ontzettend leuke dingen gedaan waar ik uiteraard weer foto's van heb gemaakt met mijn mobiel. Ik ben in februari begonnen met trainen voor het kleuren, ging lekker eten, verfde Sanne's haar, ging naar de Huishoudbeurs en kocht een Macbook, maar er is iets niet helemaal goed aangezien die uit het niets uit blijft vallen. Ik moet er dus mee terug, maar baal er wel enorm van. Video's editen schiet niet op, blogposts schrijven gaat ook vrij moeilijk als je halverwege je verhaal je laptop steeds aan en uit moet zetten. In ieder geval, het is me gelukt om My life as Sharon te publiceren voor vandaag. Kijk je mee?



Op woensdag heb ik standaard 2 tussenuren achter elkaar en het bleek dat Mariska dit ook had. Samen doken we de stad in en hebben we een uur bijgebabbeld in de Bakker Bart met een lekker broodje. Ik nam een bruine punt met pesto, mozzarella, tomaat, sla en honing mosterd saus. Die saus is mah fave!!


Op vrijdag ging ik naar de kapsalon om te trainen voor het verven. De moeder van Sanne had de primeur, zij was namelijk mijn allereerste model! Ik vond het vet spannend, maar uiteindelijk is alles goed gegaan en is de mama van San weer uitgroei-loos. In februari heb ik nog 2 keer getraind met verven, een keer op de moeder van Vita en de laatste keer (afgelopen vrijdag) op mijn oma. De laatste ging erg goed!

Robin was logeren ofzo, hij was in ieder geval niet thuis, dus ging ik met papa en mama uit eten bij de Vietnamees nadat ik klaar was met werken. Vet gemeen eigenlijk, haha. As you all know, ik ben dol op dit soort voedsel en wij gaan dan ook altijd eten bij ons favoriete Vietnamese restaurant. Ik en mama proberen nooit meer iets anders, omdat het gewoon té lekker is om niet te nemen (en anders krijgen we spijt).



Still more food to come, oeps! We hadden een 45-minuten rooster op school dus Robin en ik waren beiden vroeg uit. Mama nam tussen de middag wat voor ons mee van de Mac, nooom!

We skippen weer een week en komen weer bij zaterdag. Na het werken appte Sanne me om te vragen of ik haar haar wilde verven, want ze wilde het een tintje donkerder. Het was verf dat je er gewoon in moest masseren met je handen, had ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Gelukkig ook bij Sanne weer niks vergeten ;-) Het staat haar echt supermooi vind ik!

De volgende dag sprak ik weer met Sanne af, want het was natuurlijk carnaval! Ik had nog nooit eerder "echt" carnaval gevierd, dus ik ging met San mee naar de carnavalsvereniging. Ik moest last minute nog eventjes een FBI pakje in elkaar flansen (gewoon even een shirt verknipt en FBI op de achterkant gemaakt) en waren met een heel groepje. Het was heel gezellig, alleen niet te vergelijken met Oeteldonk of andere plaatsen in Brabant natuurlijk waar het op z'n allergrootst wordt gevierd. Lijkt me trouwens ook geweldig om een keer mee te maken!

De laatste week van school was een beetje afzien vond ik, het lag net tegen de vakantie aan en er werd nog eens 3000 keer herhaald dat we bijna toetsweek hadden (ja heel fijn om de vakantie mee te beginnen, dankjewel). Die vrijdag heb ik weer getraind voor het kleuren in de kapsalon en zaterdag was het weer tijd voor een gezellig feestje, Priscilla was namelijk 16 geworden! Ze had een zaaltje afgehuurd, een prachtige taart laten maken met maar liefst 3 verdiepingen en Pelil die er stunning uitzag, het jurkje stond haar zo goed!

Maandag gingen we met een heel groepje naar de Huishoudbeurs, dit was de tweede keer voor mij. Ik ging met mijn moeder, tante, 2 vriendinnen van mijn moeder en een dochter daarvan - in totaal met z'n zessen. Vorig jaar had ik echt een hekel aan die koffers en lachte ik er anderen mee uit, maar we zagen wel hoeveel voordelen het had, we liepen vorig jaar namelijk steeds met tassen te zeulen. Ik heb ook nog wat dingetjes gekocht waar ik heel blij mee ben, als jullie hier benieuwd naar zijn hoor ik dat graag.

Ik kocht o.a. een stijltang van ISO, waar je onderhand mee dood gegooid werd. Er waren enorm veel kraampjes en liet mijn haar bij de eerste de beste stand krullen. Ik wilde namelijk al lange tijd een dunne stijltang met kleine platen, zodat je hier ook krullen mee kunt maken (ik heb nu namelijk eentje met hele grote platen voor dik haar, maar deze tang kun je dus niet ronddraaien). In mijn pakket voor mijn opleiding zitten geen stijl- of krultangen en aangezien 'ie nu afgeprijsd was en het effect supermooi was, nam ik 'm voor €80 mee naar huis. In luvvvvv <3

Van dinsdag en woensdag heb ik geen foto's, ik heb namelijk beiden dagen gewerkt. Toen ik thuiskwam waren Emily en Thijs er al, want ze bleven slapen! Robin werd donderdag 13, dus toen waren zij er ook bij.

Het wordt bijna een vast ritueel wanneer de vakantie begint of in dit geval eindigt - even een menuutje Mac met de fam. Papa, mama en Robin haalden me op op mijn werk en zijn daarna doorgereden naar de McDonald's. We zouden 's avonds namelijk Robin's verjaardag vieren met de familie en wilden even makkelijk eten. En onze traditie voortzetten: de vakantie afsluiten!

In de avond heb ik met Sanne en Priscilla de vakantie nog beter afgesloten. Er was een feest in het dorpshuis bij ons in de buurt (blijkt vroeger een discotheek geweest te zijn en bloeit de laatste tijd weer op volgens mij, haha), DJ Paul Elstak kwam aangezien het een '90s party was. Ik vond het wel een gezellige avond en zijn om half 2 terug naar huis gelopen. Sanne bleef die nacht bij me slapen en is zondagmiddag naar huis gegaan.

Al met al heb ik dus een superleuke maand gehad, ondanks dat januari/februari niet bepaald mijn favoriete maanden zijn. Komende maanden zijn wel erg spannend: ik kom steeds dichterbij het examen, moet al kaartjes kopen voor de afterparty voor na het gala, heb komende maanden weer gezellige feestjes van vrienden en in Rodenburg, dus ik ga me wel weer vermaken. Aanstaande vrijdag heb ik 's avonds een feest van de bruiloft van een collegaatje en die dag erna heb ik een verjaardag van goede kennissen waarvan iemand 50 is geworden. Leuk leuk!

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan in februari?

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuke foto's weer! Wat grappig dat je nu wel met koffers naar de huishoudbeurs bent geweest! Ik was deze maand op het BFF event en daar hebben we stiekem de trolleys een beetje uitgelachen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's! Heel grappig dat jullie ook met koffertjes naar de huishoudbeurs gingen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Sharon dat je ook carnaval hebt gevierd, ik vind het zo gezellig. Ik wist helemaal niet dat je ook naar de huishoudbeurs was geweest, wat grappig dat jullie trolleys meenamen. Iedereen liep daarmee, haha! Ik had ook mijn haar laten krullen met een krultang van ISO, echt super mooi. Alhoewel het bij jou veel mooier is. Bij mij zakte het helaas wel super snel uit. Het lijkt me heel leuk om je aankoopjes te zien van de huishoudbeurs. Super leuk dat je nog veel feestjes op komst hebt, en gala is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, je haar is prachtig gekruld :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maak weer videos over je make up stashe en zo

    BeantwoordenVerwijderen