logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

13-02-2015

VALENTINE'S OMBRE LIPS (tutorial)

Een 'vergeten' lipstick.. Die had ik. Met de nadruk op had. Nooit verwacht dat deze lipstick die al ruim een jaar bijna ongedragen was eergisteren weer op mijn lippen smeerde. En ik had al helemaal niet verwacht dat ik er ook nog eens helemaal verliefd op werd! Nu moest ik meteen denken aan Valentijn (niet aan mijn Valentijn, aangezien mijn vis nog in China zwemt - aldus Vita), al kan je deze lippen natuurlijk ook op een ander moment creëren. Ik vind 14 februari namelijk echt zo'n afgezaagd iets, ik heb het er niet zo mee (als je waarschijnlijk een lover hebt denk je daar misschien weer anders over, idk) Ik heb wat fotootjes geschoten en het leek me leuk om deze ombre lips met jullie te delen, misschien dat het jullie wat inspiratie geeft!

Hoe ik deze lip-look heb gemaakt? Heel simpel! Voor de kleuren gebruikte ik (zoals ik net al zei) mijn herontdekte bae, Catrice Matterial Girl. Het is een soort paarsige, bes-achtige tint. Erg mooi als je het mij vraagt! Jullie zullen de naam ongetwijfeld wel kennen, ik durf alleen niet zeker te zeggen of deze kleur nog te koop is. Voor het lichte gedeelte heb ik gebruik gemaakt van het NYX Jumbo Eyepencil in Milk! Gaat prima! Het enige wat je moet doen is je lippen uitlijnen alsof je lipliner aanbrengt (je kan ook lipliner gebruiken als je dat liever wil) en een lichtere kleur aanbrengen in het midden van je lippen. The key is to BLEND. Hieronder zie je het nog iets beter, daar heb ik de stappen in collages gezet. Ik zou zeggen, bekijk die eventjes, want beelden zeggen soms meer dan woorden!



Ik vind het serieus zó mooi! Ik ben van plan dit zeker vaker te doen. Ik kan je garanderen dat je lippen echte blikvangers zullen zijn en heel veel complimentjes krijgen. Het geeft je lippen toch net wat meer dimensie, ze lijken nog voller en de aandacht gaat echt naar één punt van je gezicht. Dus als je nog geen inspiratie hebt voor een Valentijns look voor morgen, dan zou ik dit zeker proberen. Je vriendje/crush zal het vast waarderen ;-)

Wat vinden jullie van de ombre lips?

17 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw, wat is dit mooi, staat je ook heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER mooi! Bedankt voor de tip :) het staat je ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw Sharon deze tutorial vind ik zo vet. De kleur van je catrice lipstick is echt prachtig. Echt heel gaaf hoe je deze ombre lips creëert. Ik vind je foto's zo mooi en scherp! Ik ga het zeker een keer proberen, maar ik denk niet dat het effect bij mij ook zo mooi wordt. Liefs! Fijn weekend meis x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! En komt vast goed hoor, je moet gewoon eventjes oefenen. De eerste keren gaan nooit perfect, oefening baart kunst. Fijn weekend!

      Verwijderen
  4. wow ziet er heel mooi uit!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel erg gaaf! Ik heb beide producten ook, dus ik ga de combo zeker een keertje uitproberen, hihi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wauw, wat een toffe en originele tutorial! De lipstick kleur is echt heel erg mooi. Helaas heb ik de NYX Jumbo Eye Pencil in Milk niet maar die gaat snel op mijn verlanglijstje, haha. Je hebt trouwens ook echt supermooie foto's gemaakt! Die blurry achtergrond is zo te zien erg goed gelukt! Zeer pretty en wat ben je toch een mooi meisje! ☺
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Maris, lief van je :) Ik gebruik het potloodje veel te weinig eigenlijk, maar hij is echt voor heel veel dingen te gebruiken. Voor het highlighten onder de wenkbrauw, op de waterlijn, in de binnenste ooghoek, op het ooglid zelf, en voor deze tutorial ook nog op de lippen. Als je ook veel met oogschaduw doet, zou ik 'm zeker op je lijstje toevoegen!

      Verwijderen
  7. Wauw.. echt supergaaf gedaan! Ik vind ombre lips tof, ik heb het zelf ook al eens gedaan maar dan van buiten naar binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan inderdaad ook, misschien ga ik dat ook eens proberen.

      Verwijderen