logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

10-02-2015

Outfit | Casual schoolday


Hi my loves! Als je me volgt op Instagram dan heb je deze foto waarschijnlijk al voorbij zien komen en liet daar weten dat deze foto's snel op de blog te zien zouden zijn. Ik vond het weer eens tijd voor een nieuwe outfit op Lovely Photography! Ik vind outfitfoto's maken echt heel leuk, maar is altijd lastig als je het alleen moet doen in verband met het scherpstellen of wanneer het weer niet mee wil werken - waardoor ik deze dingen veel te weinig kan doen eigenlijk. Na heel veel gepruts ben ik er dit keer in geslaagd om alleen (ja, all by myself this time!!!) de foto's scherp te krijgen. Deze outfit droeg ik naar school, niet voor een speciale gelegenheid of iets dergelijks. Ben je benieuwd naar de items die ik draag en de rest van de foto's? Klik dan op continue reading!





CARDIGAN SHOEBY FASHION | JEANS PRIMARK | TOP ELISE | SJAAL PRIMARK | ARMBANDEN BIBA | HORLOGE THEMUSTHAVES | RING BUDDHA TO BUDDHA | SCHOENEN ?

Het oranje vestje van Shoeby heb ik serieus al 2 jaar, ik kocht deze ooit voor mijn 15e verjaardag. Omdat ik de kleur niet echt mooi bij me vind staan, heb ik deze niet vaker dan 2 keer gedragen denk ik. Eigenlijk best zonde, want hij is prima te combineren. Over de top hoef ik jullie verder niets te vertellen, jullie weten hoe gek ik erop ben omdat 'ie overal onder past. Sjaal erbij en wat sieraden, et voilà!

Vandaag, de dag dat ik deze post schrijf (8-02-2015, 10:50), ga ik samen met mijn ouders kijken naar een Macbook. Voor mijn opleiding heb ik in mijn tweede leerjaar een laptop nodig en naast dat moet ik accepteren dat mijn huidige computer met pensioen moet. Ik heb 'm al ruim 6/7 jaar, dus hij is oprecht aan vervanging toe. Ik wil ontzettend graag een Macbook aangezien ik ook actief ben met het editen van video's en foto's, en dat gaat daar heel soepel op. Ik hoop dat ik binnenkort kan slagen, dan kan ik eindelijk weer verder met editen van video's. De reden waarom er nu niks online komt op mijn YT-kanaal is omdat de bewerkingsprogramma's steeds vastlopen en mijn computer de grote bestanden niet goed meer trekt ofzo. Als ik ben geslaagd, dan zien jullie daar uiteraard hipster foto's van terug!
Werkse/succes op school deze week! It's almost weekend ;-)

19 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat een mooie foto's! Hele leuke outfit ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit, geeft me een beetje een zomers gevoel :)

    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooie foto's! Echt geweldig dat je ze helemaal zelf hebt gemaakt. De outfit vind ik ook heel leuk, lekker comfy. Wat leuk dat je een Macbook gaat kopen, trouwens! Heb je hem al? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankjewel, wat een enthousiasme! <3 En ja, ik ben geslaagd! Ik moet nog heel erg wennen aan het systeem, aangezien het toch best een overstap is zo van Windows naar Apple. Maar komt goed!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie, vrolijke foto's! Je ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur vest! Je hebt prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie outfit! En ook hele mooie foto's zo in het zonlicht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook! Stiekem zit het 't ook een beetje in het editen, want het zonlicht was helemaal niet zo sterk bij de originele foto's. (moet dit er eigenlijk niet bijzeggen natuurlijk, maar I'm being honest with u guys, haha!)

      Verwijderen
  7. Ah wauw zeg, ik zag inderdaad je foto al voorbij komen en ik vind het oranje vestje je echt zó leuk staan! Zonde dat je hem bijna nooit draagt, je kan de kleur prima hebben! En inderdaad prachtige foto's, vooral met dat zonlicht erop, echt pretteh! Zelf outfit foto's maken vind ik echt het leukste om te doen. Misschien handig om een afstandsbediening erbij te kopen? Media Markt heeft hele goede voor slechts € 24,99!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aw thanks! Over de afstandbediening: dat is en blijft een geweldige tool voor dit soort dingen. Toen ik mijn statief kocht bestelde ik er ook een afstandsbediening bij, maar ik kwam er toen pas achter dat mijn camera (1100D) dit soort dingen niet ondersteund (afstandsbedieningen dus). Ik ben er ooit een tegen gekomen maar hoorde van meerderen dat deze erg snel kapot ging. Dus helaas, geen oplossing voor mij :(

      Verwijderen
  8. Wauw Sharon! Prachtige scherpe foto's, prachtig licht! Ik vind de kleur van je oranje vestje heel leuk, vooral voor de lente. Super gaaf dat je gaat kijken voor een macbook, ah ik zou er ook zo graag een willen maar ik vind het ver over mijn budget helaas.. Maar als je toe bent aan een nieuwe laptop, waarom dan ook niet gelijk een super goeie? Ik snap je helemaal hihi. Ik vind outfit fotos maken ook altijd heel erg lastig, zo zonder afstandsbediening. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook niet een gloednieuwe genomen hoor, dat is echt té duur.. Maar inderdaad, ik heb gelijk voor een goede gekozen. Als we het doen, doen we het meteen goed ;-) Dankjewel Bo!

      Verwijderen
  9. Leuk outfitje, je jeans is mooi! Gaaf dat je voor een Macbook bent wezen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah ik vind het jasje echt onwijs mooi! De kleur is echt lente achtig. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen