logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

20-01-2015

Update: toetsweek

Toetsweek is nog maar net begonnen en het leren komt nu m'n strot al uit. Dus even bloggen om een rustmomentje te pakken nadat je een week met je neus in de boeken hebt gezeten. Gisteren heb ik een Frans toets gehad en vandaag zijn maatschappijwetenschappen en Engels aan de beurt. Voor maw heb ik mezelf goed voorbereid en ben ik gister met chocola en andere guilty pleasures van Viet bij haar (wat ben ik toch een lieverd!) om nog wat dingetjes door te nemen, dus heb er op zich wel een goed gevoel over. En oja, heb ik jullie al verteld dat ik vanmiddag m'n allereerste intakegesprek heb op het Beauty College? Wel gezamenlijk nog, maar als dat allemaal goed is wordt ik uitgenodigd voor een individueel gesprek, waarna ik zal horen of ik toegelaten ben ja of nee. Hoop dat ik niet al te laat thuis ben, anders heb ik geen tijd om te leren voor de toets van morgen.

Hebben jullie dat ook? Dat je denkt dat je het eigenlijk wel snapt, maar je gaat toch door omdat het misschien niet goed genoeg is. Maar tegelijkertijd slaat je hoofd niks meer op. Gisteravond wikkelde ik me om deze reden in m'n bed en ben er niet meer uitgekomen. Ben blij als de week er weer op zit en dat gaat ook zeker gevierd worden, haha! Samen met Sanne ga ik zaterdag naar Rodenburg, nu voor het eerst nadat ik een dag heb gewerkt in plaats van op een vrijdag (en op zaterdagavond helemaal brak zijn) en het is voor 16+. Een feest van Matsoe Matsoe trouwens, heb er zoooo veel zin in! Wordt wel een nachtje doorhalen, eindigt pas om 5 uur. Betekend dus ook vroeg naar bed deze week.. Nog tips? :P



Vond trouwens dit leuke nummer op YouTube, een nieuw liedje van Ellie Goulding voor de nieuwe film van 50 tinten grijs. Newest obsession <333

12 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Toen ik nog op school zat had ik dat ook, ik snapte alles maar ging door omdat ik bang was dat ik het daarna niet meer wist haha... Even doorzetten nog je kan het! en dat nr is trouwens erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa leuk is 'ie he! Kwam hem tegen en luister 'm echt nonstop. Dankjewel trouwens, heb me er doorheen gesleept dus kan weer eventjes ademhalen.

      Verwijderen
  2. Ik ken het! Ik zit ook midden in mijn toetsweek. Nog 4 en dan ben ik er vanaf, zit nu op de helft hahaha. Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Beetje laat) maar hoop dat het goed gegaan is! Of als je nog bezig bent, heel veel succes met je toetsen nog! X

      Verwijderen
  3. Erg herkenbaar, dat gevoel dat ik alles al weet maar toch bang ben dat ik iets ga vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je toetsweek, you can do it! Dat nummer is echt heerlijk inderdaad. Ik heb dat nog nooit gehad dat ik doorging omdat ik bang was het daarna niet meer weet... ik deed dan ook een creatieve opleiding waarbij je niet zoveel hoefde te leren. En je kamer blijf ik echt prachtig vinden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik zat eraan te denken om weer een Room details te doen, maar mijn kamer is vrijwel hetzelfde gebleven sinds die laatste blogpost (behalve dat de Justin foto's/posters weg zijn haha!)

      Verwijderen
  5. Ik heb ook heel veel toetsen, dus i know the feeling... ik ga even het nummer luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh Sharon ik heb last van hetzelfde. Maandag begint mijn toetsweek en ik ben nu volop aan t leren. Ik heb er echt geen zin in haha. Succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aangezien jij vandaag begint, jij ook heel veel succes met je toetsweek! En pak af en toe je momentjes, anders wordt je helemaal gek. Liefs! X

      Verwijderen