logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

16-01-2015

Budget shoppen (HAUL)

Goodmorning! Gisteren had ik ineens een dag vrij, hóe lekker is dat <3 Op donderdag heb ik altijd maar een lesuur Frans en precies dat uur viel dus uit. Ik was van plan de hele ochtend te leren voor mijn toetsweek voor volgende week, maar had eindelijk weer met vriendinnetje Esmee afgesproken voor een hereniging. Het is echt belachelijk hoelang we elkaar al niet meer hadden gezien, kan met mijn feestje wel de laatste keer zijn geweest. We hebben gezellig in de stad geluncht en wat geshopt, en dat wilde ik vandaag weer eventjes de wereld ingooien door te laten zien wat ik gisteren zoal weer heb gescoord. En ook nog eens budget - van beauty tot fashion!

Voor Kerst had ik van mijn ouders o.a. een cadeaubon van de H&M gekregen, maar had nog steeds nog niks leuks gevonden. Ik heb sinds ik spijkerbroeken draag (dus moet je even nagaan hoelang dit al een ergernis van mij is!!) altijd al het probleem dat mijn broeken van m'n kont afzakken. Riemen vind ik nooit zo lekker zitten, maar goed, er is verder geen optie. Broeken strakker kopen doe ik al, maar lopen toch altijd weer uit en wanneer ik nóg een maat strakker koop, kom ik er niet eens meer in. Bij de H&M hingen een aantal normale riemen en ik kocht een zwarte voor €8. Ik had tot nu toe alleen een hele dunne, maar staat niet mooi als je een shirtje in je broek hebt getugged. 

Bij de Op=Op kocht ik een deo en een Biosilk serum - misschien wel één van de meest besproken serums in heel blogger-/beautyland. Hij blijkt ontzettend goed te zijn en veel (professionele) haarstylisten werken ermee. Redenen genoeg dus voor Sharon om niet achter te blijven.. Ik had dit serum al eerder op het oog toen ik met Priscilla in Arnhem was, maar moest van mezelf me inhouden. Heb ik die belofte nu alsnog verbroken. Damn it. Ik gebruik wel elke dag een serum om mijn lokken te laten glanzen en om de pluis te verminderen, dus ik gebruik het veel. Normaal zijn deze Biosilk serums rond de €20/25 euro, maar was nu €11 bij de Op=Op. Kon ik dus niet laten liggen.

Bij Kruidvat ging naast mijn geliefde concealer - deze gebruik ik altijd onder mijn ogen - een zilveren statement ketting mee naar huis. Altijd als ik bij de Kruidvat was had ik 'm in m'n handen, maar nooit rekende ik hem af bij de kassa. Maar hij bleef zo leuk! Vandaag zag ik hem weer hangen en toen heb ik de knoop maar doorgehakt. Ik heb nog maar 1 statement ketting thuis die ik eigenlijk niet echt (lees: nooit) draag, maar met deze ben ik oprecht blij. Deze gaat morgen (eigenlijk vandaag want ik schrijf deze blogpost op donderdag) meteen gedragen worden en zal ik ongetwijfeld ook gaan dragen als ik een avondje ga stappen. Ik ben nu van mening dat zulke kettingen echt een toevoeging geven bij sommige outfits!

Tot slot bij de Hema - ik en Es keken even tussen het rek met basics en sale items, en toen vielen onze ogen op een blauw shirt afgeprijsd naar... €3!? SAY WHUT. Ik twijfelde geen moment, ik zoek zo'n kleur al eeuwen maar slaag nooit, blijkt toch een lastige kleur te zijn als je er een zoektocht naar start. Ik heb wel een blazer in zo'n kobalt blauwe kleur, maar moet me er nu toch echt bij neer gaan leggen dat ik dat ding niet meer pas als hij al ruim 5 jaar in mijn kast hangt. Kocht hem samen met mijn moeder toen ik nog brugpieper was, maar hij is van de Vero Moda en is nog steeds een normaal model. Alleen te klein nu, helaas. :(
Al met al goed geslaagd. Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Die outfit vind ik echt heel erg leuk! Wat grappig dat je al sen tijdje zo'n kleur zocht en hem dan zomaar voor €3 vindt! Leuk artikeltje x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Biosilk heb ik ook, echt een super fijn product! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht en je hebt ook een leuke outfit aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt hele leuke items gekocht. Die kler blauw vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die outfit! We love budget :D
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankoopjes!
    Je outfit is erg mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik die concealer ook altijd hihi. En die zilveren ketting is erg mooi. :) Je draagt trouwens een mooie jeans Sharon, ik heb ook zo'n broek :)

    BeantwoordenVerwijderen