logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

24-01-2015

Quick outfits (shots) #13

Sorry voor het belabberde bloggen deze week en sorry dat Quick Outfits zó lang op zich heeft moeten wachten.. Maar ik kan weer opgelucht ademhalen na vandaag, want de toetsweek zit er ein-de-lijk op. En dat gaat gevierd worden! Vanavond weer een heerlijk avondje uit met vriendinnetje Sanne en wat heb ik er zin in! Kreeg ik gisteren van mijn werk ook nog te horen of ik misschien een zaterdagje thuis wilde blijven.. How about YES?! Komt mooi uit, kan ik energie opsparen voor vanavond, haha. Ik heb eindelijk weer een artikel voor jullie en een nieuwe rage met outfits voor jullie. Moet zeggen dat ik veel leuke dingen heb gedragen deze maand (en ook nog een klein beetje december) als je dat over jezelf mag zeggen dan. ;-)


Ik vind deze outfit echt zo leuk! Deze ga ik vaker dragen komende maanden. Ik kocht een nieuwe statement ketting in de stad en wilde deze natuurlijk zo snel mogelijk combineren met items. Ik draag hier een witte blouse van Primark, broek van Vero Moda (de eerste broek die echt PERFECT aansluit bij mijn figuur) en een fluffy sjaal van H&M. De ketting komt van Kruidvat trouwens.

Begin december ging ik naar Rodenburg, op 5 december. Hier hebben jullie ongetwijfeld al wat over kunnen lezen op mijn blog (my life as Sharon etc.) en kocht daarvoor een nieuw topje bij de Vero Moda. De foto links is voordat ik naar Rodenburg ging, met ook een nieuwe broek die ik toen kocht - ook bij Vero. De foto ernaast is van een week later, toen ik met mijn werk naar een cursus ging voor lang haar opsteken/feestkapsels. Mijn lichtroze vest komt ook van de Vero Moda en vond ik goed matchen met het topje/blouseje.

Hier hebben jullie al een losse outfitpost van gezien, maar goed, ik wilde de foto's ook nog even hier in plaatsen. Ik droeg deze outfit op nieuwjaarsdag, we gingen even oma gelukkig nieuwjaar wensen en een bakkie koffie doen. Mijn groene blazer, waar ik overigens superveel complimentjes over heb gekregen, komt van de Primark. De zwarte (coated) broek is van H&M en het topje van Elise/Elisa? Ik vergeet het steeds, ondanks dat 'ie echt bijna óveral in voorkomt. Hij is ook zo makkelijk te combineren!

New Years Eve! Ik droeg een t-shirt van Vero Moda (die ik trouwens daarna verwisselde voor een leuk shirt die Priscilla zelf had gemaakt met 'Pop the Champagne', hadden we allebei aan die avond!), een roze blazer van Jola Mode, een skinny van Primark waar ik echt blij mee ben. Wilde al zo lang zo'n wassing! Sjaal komt van H&M.

Werkoverleg! Ik droeg dezelfde broek als in de vorige outfit en daaroverheen een zwart hemdje in een soort A-lijn, van de New Look. Daaroverheen mijn fluffy vest van de Miss Etam - it's so soffffft! <3

Haha mijn god, door deze foto's ben ik meteen mijn kamer gaan schoonmaken. M'n spiegel is zo vies! Buiten dat vind ik deze outfit ook echt heel leuk. Ik had toetsweek en had nog wat leftovers (ik draag mijn kleren meestal 2 keer, behalve als het vies is oid) die ik nog moest aantrekken voordat het de was in moest. Even een combi maken met deze blazer en een t-shirt - al zie je die niet door de sjaal (maar das alleen maar beter, vond 'm eigenlijk ook niet zo mooi samen met de blazer). Alles matcht met elkaar; sjaal, horloge en schoenen. Sjaal is van H&M, blazer kocht ik in een boetiekje, shirt is van Bershka, broek van Vero Moda en de schoenen (nep-uggs, vind die dingen afschuwelijk, maar ze waren maar €3 en het was buiten enorm koud) van Primark.

En tot slot een van mijn current faves die ik gister voor het eerst droeg. Ik had mijn laatste toets in de toetsweek en ging even langs de kapper om mijn haar weer een touch-up te geven. Mama was eerder die week de stad ingegaan en kocht van die basic vestjes bij Hema voor me, naast een zwarte die ik nodig heb voor mijn werk ook een blauwe, omdat ze dacht dat de kleur mooi zou staan bij mijn ogen. En mygoooood, de kleur is zo pretty! Een keer wat anders dan anders en hij staat echt prachtig in combi met grijs. Ik droeg daarom dus een grijs shirt van Hema, (opnieuw) mijn H&M sjaal en daaronder de Primark broek.

Je kunt wel zien welke items geliefd waren dit keer :) Welke outfit vinden jullie het leukst? En wat waren jouw favoriete kledingstukken/kledingitems van afgelopen tijd? Let me know in the comments! FIJN WEEKEND! ♥



12 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Hele leuke outfits. Ik vind outfit #1 het leukst, staat je goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien weer! Ik vind je New Years Eve en de eerste outfit beiden heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is de toetsweek klaar! Jij ook een fijn weekend! ♥ Ik vind al je outfits leuk, maar als ik moet kiezen, vind ik de eerste 2 het leukst (oké, daar kan ik toch niet tussen kiezen, haha) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier alvast vanavond! Ik vind je outfits ontzettend leuk. En die sjaals zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke outfits weer! Ik vind je sjaals echt geweldig, zijn echt hele toffe kleuren en zien er super comfy en warm uit. Mijn favoriete outfit is 1, 6 en 7! Je hebt echt een hele leuke stijl. Je broek heb ik trouwens ook van de Primark, die zit erg lekker en kan ik eindelijk weer eens aan sinds tijden, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zijn ze hè?! Kan niet genoeg krijgen van sjaals en mijn verzameling is nog steeds niet compleet denk ik. Laatste tijd koop ik altijd wel kleuren die heel makkelijk te combineren zijn en draag ze dan ook bij (bijna) alle outfits. Fijn dat je je broek aan kan weer, geeft toch weer een goed gevoel! :)

      Verwijderen
  6. Ah wat heb je toch een ontzettende leuke stijl. Vooral de eerste outfit vind ik heel erg leuk. Die sjaal is ook gewoon super leuk! En wauw, jouw haar, zo jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Amber, leuk om te horen! Mijn haar?! Jaloers zijn is niet nodig hoor, ik heb ook zo m'n issues ;-)

      Verwijderen
  7. Leuke outfits Sharon, vooral die eerste vind ik mooi! Die sjaal is echt heel leuk. De één na laatste outfit vind ik ook heel leuk. Nog zo'n leuke sjaal. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stijl heb je! Mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen