logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

02-01-2015

Outfit | Let it snow


HAPPY NEW YEAR! Hoe was de jaarwisseling bij jullie? Ik heb het ontzettend gezellig gehad, Priscilla en haar ouders kwamen naar ons toe en we hebben ontzettend veel gelachen met z'n allen. Een paar dagen daarvoor gaf Nederland nog ons een pak sneeuw cadeau, dus vroeg ik paps of hij nog even wat foto's van mij wilde maken. Wat was het kooooud! Maar, af en toe moet ik mezelf toch eventjes opofferen. The struggles of a blogger ook hè.. Haha, grapje. Het is nog best lastig om goede foto's te maken in de sneeuw in verband met het felle witte licht, maar ik denk dat ik dan weer met de witbalans/diafragma moet freumelen om het beste resultaat te krijgen. Gelukkig was ook deze keer weer Photoshop een grote redder bij de bewerking! Fotografeer jij vaak in sneeuw of weet jij wat ik precies moet aanpassen qua belichting op mijn camera, zodat ik goed kan fotograferen in dit soort gevallen? Laat het dan even achter in de comments, kan ik nog wat van jullie leren!


JAS THE STING | BLAZER PRIMARK | TOP ELISE | BROEK (COATED) H&M | SCHOENEN VAN HAREN

Deze outfit droeg ik trouwens ook op 2e Kerstdag, dus als het goed is hebben jullie nu allebei mijn Kerstoutfits kunnen zien. Ik draag hier mijn nieuwste aanwinst van de Primark, een groene blazer! Ik kocht ook deze toen ik samen met Priscilla in Arnhem was. Als jullie echte kenners zijn weten jullie ongetwijfeld dat ik echt gek ben op blazers en vestjes o.i.d., en toen ik nog een laatste rondje door de Primark liep vielen mijn ogen ineens op dit schatje. Ik moest 'm passen! Toen ik samen met Pris in een pashokje stond waren we het er allebei over eens dat dit een match made in heaven voor mij was. De laatste tijd ben ik wat meer into groen- en olijftinten, maar had voordat ik mijn winterjas had nog niet het gevoel dat het me zou staan. Sinds ik van mening ben dat ik de kleur heel goed kan hebben, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om deze liefde te laten hangen. De kleur matcht met mijn ogen (dit klinkt zo raar trouwens) en past goed bij mijn huidtint.

Nu het nieuwe jaar is begonnen gaan we ook weer werken aan de nieuwe voornemens. En zoals ik al eerder verteld heb, gaat mijn nieuwe blogschema in. Ik herhaal dit nogmaals - omdat er misschien een hoop zijn die het alweer vergeten zijn. Nog even in het kort: ik ga niet meer bloggen om de dag. Of in ieder geval, ik ga bloggen op momenten waarop ik wil, zin heb of wanneer het kan. Mocht het nog niet duidelijk voor je zijn waarom ik dit doe of nog niet helemaal duidelijk hoe het nou precies werkt, in deze blogpost leg ik alles uit. Toevallig heb ik deze post nog wel via mijn "normale planning" ingepland, want ik vind outfits ontzettend leuk om te delen :)
Is er bij jullie sneeuw gevallen?

16 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw! Super leuke outfit weer! Ik ben echt verliefd op je blazer! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jou outfit foto's altijd zo ontzettend mooi!

    Liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto's! super leuke outfit heb je aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit, dat blazertje staat je echt super!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuke outfit en mooie foto's!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's Sharon! Leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super toffe outfit Sharon! Ik wens je een fijn 2015 toe. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit en ik vind je foto's echt heel mooi! Bij ons lag er helemaal geen sneeuw, haha. Ik vind je groene blazer er ook heel leuk uit zien, past echt helemaal bij jou! Fijn dat je nu gaat bloggen wanneer je zin hebt. Ik moet hier ook nog steeds opletten dat ik spontaan ga bloggen, maar als ik echt ideeën heb die ik per se als eerst wil delen dan doe ik die als eerste, haha. Ik hoop dat je hierdoor meer plezier krijgt bij bloggen, zal vast goed komen! Misschien kunnen we je lay out ook binnenkort weer een keer veranderen naar iets totaal anders, lemme know!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooie foto's Sharon! Ik vind ze echt heel goed gelukt. Sneeuw is best lastig ja om te fotograferen, ik denk dat je dan het beste kan onderbelichten. Op mijn nikon kan je bij het diafragma kiezen of je wilt onder belichten of overbelichten met + en -. Ik weet niet precies hoe dat zit bij Canon, haha :) Op deze foto's zie je je highlights heel erg goed, echt heel erg mooi. De kleuren op de foto's zijn erg mooi, ik vind de foto's een beetje een noors effect hebben haha. Leuke blazer draag je trouwens! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen