logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

11-01-2015

DUTCH BRAIDING

Haaaai! Gisterochtend stond ik vol goede moed (ook al lag mijn bed verschrikkelijk lekker) op om voordat ik naar mijn werk ging. Om 7 uur begon ik met vlechten en om 10 over half 8 (ja serieus!!) was ik pas klaar met de zogenaamde dutch side braid. Of ook wel de Elsa vlecht van de film Frozen. Hij is niet zozeer moeilijk, maar aangezien mijn haar zo dik is ben ik 3 keer zo lang bezig. Maar goed, het resultaat mocht er wezen! De avond ervoor oefende ik 'm ook nog een keertje op de kapperskop, altijd leuk om weer even te prutsen. Ik kreeg op het werk leuke reacties van collega's en van een aantal klanten. Zelfs een klant die zei: "heb jij nou een Elsa vlecht gemaakt? Mijn dochter van 4 was jaloers geweest als ze hier nu zou zijn, ze is zo'n fan van Frozen!". Haha, zo cute. En als jullie het kunnen herinneren wilde ik natuurlijk meer met mijn haar gaan doen in de trant van vlechten etc als goede voornemen. Heb ik alvast een begin aan gemaakt dus! :) Na het werken heb ik mezelf weer eventjes klaargemaakt, de vlecht nog een keer opnieuw gedaan omdat het uitgezakt was en in de avond kwam Em weer ♥

Wat vinden jullie van de Elsa/dutch side braid?

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik vind het echt heel mooi bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie vlecht, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie vlecht!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ziet er echt mooi uit!
    Misschien moet je een how to filmpje maken :$

    Liefs, Susan
    ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als daar baat bij is wil ik dat best een tutorial maken van deze vlecht!

      Verwijderen
  5. Staat je echt super leuk! Ik zou willen dat ik zo lang haar had als jou... helaas duurt het nog eventjes voor het ook zover is, haha. Ik vind de Elsa vlecht echt mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt een mooie vlecht! Wees juist blij met je dikke haar. Als ik zo'n vlecht maak met mijn dunne haar komen er overal plukjes uit de vlecht. Wat leuk dat het de "Elsa ' vlecht wordt genoemd hihi

    BeantwoordenVerwijderen