logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

08-01-2015

..AND EVEN MORE PLANS

We zitten pas een paar dagen in 2015 en mijn "voornemens" lijstje is alweer uitgebreid. Of nou ja, voornemens.. Zie het meer als een paar kleine dingetjes/plannen voor het aankomende jaar. Om dit een beetje te ondersteunen scrolde ik door Weheartit en kwam ik weer heerlijke foto's tegen die mij vaak inspireren als ik artikelen ga schrijven. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of jullie ook stiekem jullie lijstje voor 2015 al iets hebben aangepast of hebben uitgebreid.. Misschien zelfs wel ingekort? In ieder geval, mooie, inspiratievolle foto's doen het altijd goed op de vroege ochtend, dacht ik zo! Binnenkort maak ik een artikel met tips hoe je je voornemens het beste kunt volhouden, niet vergeet of toch doelen voor jezelf kan opstellen - ook als je niet aan voornemens doet. Voor die mensen die "new year, new me" echt een vreselijke quote vinden, is dat ook geen excuus meer!

bron: weheartit
Getting fit for summer
Ik ben echt heel lui op het gebied van sporten of exercises. Ik eet veel (want ja, ik hou echt van lekker voedsel), maar soms té veel voor mijn gevoel. En dan heb ik het niet over diner of ontbijt, maar meer gewoon de snacks/tussendoortjes. Nu valt mijn buik hartstikke mee en ik ben ook absoluut niet dik, maar mijn buikje zou ik wel weggewerkt willen hebben zodat ik nog zekerder ben in bikini. Nogmaals: don't get me wrong, ik ben blij met mijn lichaam verder en ga anders ook wel in bikini, maar toch, ik ga mijn buik meer trainen door bijvoorbeeld elke avond buikspieroefeningen te doen. Geeft me misschien ook weer voldoening. Hierdoor kan ik misschien ook weer meer schrijven over healthy dingen. Maar ik kan je wel vertellen, aan hardlopen ga ik niet doen. Daar ben ik dan weer een beetje té lui voor en, to be honest, ik vind er ook helemaal niks aan.

Water is the key for natural beauty
En nu we het toch over het onderwerp gezond doen hebben, wil ik ook meer water drinken. Ik ben geen drinker van mezelf en drink echt veel te weinig per dag, terwijl dit helemaal niet goed voor je is. Sinds ik een korte periode wat meer water begon te drinken, merkte ik dat mijn huid er ook enorm van op begon te knappen en dat het veel soepeler en glowy werd. Naast dat heeft water natuurlijk nog veel meer voordelen voor je lichaam, dus daar ga ik mezelf zo streng mogelijk aan proberen te houden. Kijken hoe lang ik het kan volhouden!

Omgooien die handel
Ik wil niet zozeer verven of behang veranderen, ik wil gewoon weer een keer verandering in mijn kamer. Misschien wat andere (lichte) tintjes door de aankleding aan te passen. Denk aan dekbedden, kussens, accessoires enzovoort. Meubels op andere plaatsen zetten ofzo, ook al gaat dat in mijn kamer heel lastig. Na een paar jaar ben je wel weer een keer toe aan een klein beetje verandering, toch?

Als je haar maar goed zit
Aangezien ik straks de kappersopleiding ga doen en ik elke zaterdag mee draai in een kapsalon, denk ik (bijna) 24/7 aan haar. Ook kijk ik veel meer naar andermans zijn of haar haar, zal wel een kappers-eigen zijn denk ik. Mijn haar is ontzettend dik en zwaar, dus opsteken/krullen of iets dergelijks gaat ontzettend lastig (want het blijft niet zitten) en duurt daarnaast ook echt uren. Waar bij fijn haar een simpel opsteekkapsel 5 minuten zal duren, ben je bij mij ongetwijfeld 3 keer zo lang bezig. En dat in de ochtend in elkaar flansen, is het me niet waard als het na een aantal uur al niet meer zit zoals ik wil. Maar, ik zou best wel vaker een vlecht bij mezelf willen proberen wanneer ik daar voldoende tijd voor heb of nóg meer oefenen en vlechten op mijn kapperskop.

Ben jij al bezig om je lijstje met voornemens af te werken?


5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Aaah wat een gave inspiratiefoto's! Ik wil ook echt aan m'n body gaan werken dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede voornemens! Ik ben begonnen met mijn lijstje afwerken maar ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede voornemens! Ik ben ook te lui om te gaan hardlopen.. Maar wil zeker wel wat meer actieve dingen gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goede doelen heb je opgesteld! Die foto's zijn echt onwijs gaaf haha. In alles wat maar enigszins met sport te maken heeft ben ik zo ontzettend slecht..... Echt blehh, maar juist daarom zou ik eraan moeten werken haha. Geen zin ;) Gaaf dat je een kappersopleiding gaat doen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspirerende foto's. Mocht ik het ooit voor elkaar krijgen, zou ik graag zo'n fit lichaam hebben als die linker foto, haha! Herken de struggles haha, maar toch heel veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen