logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

01-11-2013

My life as Sharon #7

Normaal noem ik dit altijd {MAAND} DIARY, maar dit keer gaan deze artikelen onder de naam 'My life as Sharon' verder! Deze artikelen vallen onder persoonlijk en ik vond deze naam daarvoor heel geschikt. In de maand oktober kwam de fotograaf langs voor het Hoe Overleef Ik tijdschrift waar ik in kom te staan deze maand (spanneeend!), ging ik naar Walibi Fright Nights, een voetbalwedstrijd in de Kuip, shoppen en afspreken met vriendinnen! Een hele gezellige maar volgeplande maand in ieder geval. Kijk je weer mee naar de foto's die ik heb gemaakt die ik aan het eind van de maand altijd in een collage deel?



Het valt me wel op dat bijna het begin van de maand Emily op bezoek is, hierbij een charmant snapchat fotootje ♥ De fotograaf kwam langs om foto's te maken voor het HOI-magazine die over ongeveer 3 weken uitkomt! ♥ Ik was happy want Justin's eerste single van Music Mondays kwam uit! ♥ In bad met een enorme bruisbal om de vakantie te vieren met lavendel stukjes erdoorheen, niet echt een pretje ♥ Creatief doen met herfstblaadjes! Idee komt van leuke blogger Demi! ♥ Nieuwe schoenen, heel blij mee!


Walibi Fright Nights met een supergezellig groepje vrienden, het was heel eng maar ontzettend leuk! Op deze foto liet iemand van de crew (voordat het begonnen was) ons met een keiharde vlam schrikken, precies op dat moment werd de foto gemaakt. Charming ♥ Sleepover bij Jessie ♥ Pepernoten are always a good idea ♥ Being creative, dit is een schilderij die ik maak voor een project tekenen op school ♥ Ik háát het vak Nederlands en ik háát boeken lezen ♥ Drawing!


Selfie, ik vond mijn haar goed zitten vandaag! ♥ Love my blog, nieuwe productjes om uit te testen! Het artikel kan je HIER vinden ♥ Shoppen met vriendinnetje Esmee, lekker lunchen @ Hema ♥ Natuurlijk eindigen we de dag met een bezoekje bij Starbucks, ik nam de Hot Chocolat met karamel. Jum! ♥ Met mijn nieuwe houthakkersblouseje, even vastleggen natuurlijk ♥ Laatste dagje vakantie alweer, maar wel een leuke afsluiter. Ik ging naar Feyenoord - Heracles! Het was wel een verschrikkelijke wedstrijd, dramatisch, flut... 1-2 verloren, nooit leuk.

Een eind van de maand betekent ook een nieuwe maand! November wordt hopelijk net zo leuk als oktober. Ik heb eigenlijk geen plannen, veel leren voor toetsen en 2 SE's die gepland staan. Én natuurlijk het Hoe Overleef Ik magazine! Aaaaah! Het komt steeds dichterbij, ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk is geworden, ik heb het zelf ook nog niet gezien. Hoe doen ook, have a nice week ladies!

12 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Superleuk artikel! en echt hele leuke titel! Die foto met je nieuwe blousje aan is trouwens echt heel mooi :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien weer! Ben ook echt heel benieuwd naar het magazine! Leuke foto's :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's. Echt tof over je HOI foto's, ik ben benieuwd. Maak je daar een post over? Ik wilde ook dol graag naar walibi fright night, maar ik ben helaas niet geweest :(.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ga ik zeker nog een post over maken! Zodra het tijdschrift in de winkels ligt zet ik hier een foto op mijn blog en schrijf ik op wat mijn ervaringen er over waren!

      Verwijderen
  4. Leuke fotos meid!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke overzicht! Ik hou wel van spontane fotos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je foto's altijd zo leuk om te zien hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij ze ook leuk vindt, hihi! Dan is het artikel gelukkig leuk :)

      Verwijderen
  7. Hee, Ik las op twitter dat je naar de opening van de primark gaat, nou heb ik ook een blog en ik vroeg me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen want ik woon ook in eindhoven en wil super graag gaan, wil je met terug mailen op becausewelovefashion@live.nl ? Ik zou je echt super dankbaar zijn, en ik hoop dat ik je daar zal zien!

    Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk artikel! Dit vind ik altijd zo leuk om te lezen bij anderen en je foto's zijn weer heel leuk. Ik maak helaas te weinig instagram foto's en anders zou het alleen maar gaan over stage hahaha! Super om te lezen dat de maand oktober erg leuk was! Ik ben ook naar Walibi Fright Nights geweest en ik vond alleen de spookhuizen heel eng hahaha! :) Ik ben benieuwd naar de HOI tijdschrift, ik ga die uiteraard kopen al ben ik 23.... hahahaha! I don't care :p
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen