logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-10-2013

FASHION | Plaid @ Lookbook

Trends zie je vanzelf aankomen. De geruite houtbakkersblousejes nog niet gespot? Dan heb je waarschijnlijk in een andere tijd geleefd! Ik vind deze trend namelijk ontzettend leuk en heb sinds vrijdag een blouseje bij de H&M kunnen scoren (waar jullie trouwens nog een shoplog van gaan zien). Aangezien je deze met heel veel items kan combineren vond ik het wel leuk om deze een plek in mijn garderobe te geven. Vriendinnetje Vita heeft afgelopen weken een hele pagina in mijn blogideeënboekje geschreven en een van die ideeën was dit artikel, één bepaald kledingstuk opzoeken op lookbook en outfits vergelijken. Dat is wat ik gedaan heb voor jullie en ben gaan zoeken naar mooie foto's met de flannelblousejes!








Deze outfit is zo leuk! Hier is het blouseje onder een sweater verstopt, maar doordat het plaid printje er net iets onderuit steekt, geeft dat een ontzettend leuk effect. Dit is een outfit die ik zelf ook zou dragen! Een lekkere warme sjaal, warme trui en een zwarte broek eronder.



Deze outfit is lekker casual, basic en hoe ik een plaidblouseje zou combineren. Zonder de hoed dan en misschien kies ik voor een wat minder hoog gesloten shirt, maar dat is natuurlijk aan jezelf. Basic + basic. Een (spijker)broek met een simpele top, met daarover heen het vestje. I like it!



Voor ons land te koud, maar wel erg leuk! Vooral de top in combinatie met het blouseje vind ik tof, al zijn de schoenen niet mijn ding - maar er is altijd wel iets in een outfit wat ik zelf niet aan zou trekken. Deze is groen van kleur en vind ik ook echt heel tof. Bij deze outfit is het blouseje om de middel geknoopt, wat ik ook echt superleuk vind.



De trui die op de foto afgebeeld staat is ook echt iets voor mij - lekker op z'n Frans, au revoir. Ik vind de laatste tijd echt leuk om aan Frankrijk te denken en af en toe droom ik wel eens dat ik daar later woon, in zo'n mooi Frans huisje met bloembakken ervoor. Haha, dreamin' too big.



Of een cardigan eroverheen! De kleur van de cardigan vind ik heel leuk terugkomen met het flannel printje. Overall oogt dit als een hele warme, lekkere winteroutfit. Ik zou hier zelf een normale zwarte broek of spijkerbroek onder combineren dan een panty, maar dat is natuurlijk een kwestie van je eigen smaak!
 Wat vinden jullie van deze trend?

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik vind het echt zó leuk uit zien! Het is past alleen echt totaal niet bij mezelf haha, dus mij zul je er niet mee zien. Wel echt super leuk bij anderen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die eerste en laatste outfit er leuk uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt zo tof! Ben benieuwd welke jij hebt gekocht bij de h&m ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dit moment staat er een video online op mijn Youtube kanaal van de shoplog, die kun je nu alvast checken! Daar laat ik zien welk vestje ik heb gekocht, binnenkort plaats ik die hier op mijn blog!

      Verwijderen
  4. Die au revoir trui vind ik echt supertof!

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke inspiratie! Vooral de eerste en derde spreken me erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen