logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

02-11-2013

WITH A TOUCH OF RED



































cardigan HEMA | top Miss Etam | jeans Only | Shoes unknown (markt)

Wat is het kou-houd! Daar stond ik dan met mijn statiefje + broertje die me even hielp met de foto's in de tuin, uitzicht op een hele omgewaaide boom door de storm eerder die week (hij is dus hélemaal omver gewaaid, niet normaal) en een koude wind. Maar ik deed het voor een goed doel, even doorzetten nog, dacht ik bij mezelf. De eerste keer dat ik een rode cardigan aantrok die dag, normaal was ik nooit van die heftige kleuren maar ik vond het me uiteindelijk niet overdreven misstaan. De top die ik daaronder droeg heb ik ooit gekocht voor het 60's feestje van mijn tante vorige maand, dus vond ik het tijd om die ook gewoon normaal aan te trekken. En hij zit zo lekker! (Miss Etam, jaja) De broek is van Only, waar ik altijd mijn broeken koop eigenlijk. Broeken passen zijn bij mij altijd een issue, maar deze passen altijd perfect. Totdat ik uit de knie gescheurd was en ik weer een nieuwe kocht, maar ik destroyed jeans zijn nou eenmaal mode dus ik draag deze gewoon nog steeds. Zelf wil ik er wat extra gaten inmaken omdat er nu alleen een eenzaam gat bij de knie zit. Mijn schoenen zijn van de markt die ik een aantal weken terug heb gekocht, likey likey! Hier komt binnenkort nog een apart artikel van. Een beetje DR. Martens achtig, ik vind ze zo ontzettend gaaf in combinatie met een spijkerbroek! 
Wat vind jij van de rode cardigan bij mij? 


12 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuke outfit! Grappig dat dat gat er vanzelf in is gekomen, zou je zo echt niet zeggen haha! En ik vind het rode vestje je heel erg leuk staan zelfs :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook een beetje "mooi" gescheurd zeg maar, had eerder verwacht dat 'ie meteen kapot zou zijn en niet meer te dragen was, tenminste, lelijk uitgescheurd. Maar niet dus! Best grappig omdat je je oude, kapotte broeken gewoon nog kunt dragen :)

      Verwijderen
  2. Broeken passen zijn bij mij ook echt een issue, haha. Je outfit ziet er ook leuk uit trouwens. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je echt heel leuk! En wat een mooi gezicht heb jij zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schoenen zijn heel gaaf! Beautiful girl <3

    BeantwoordenVerwijderen