logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

24-10-2013

VIDEO | Vlog naar Walibi! (20-10)

Afgelopen zondag ben ik met een groepje vrienden naar Walibi geweest! Ik besloot om mijn dagje vast te leggen op camera (alleen overdag, 's avonds durfde ik niet eens mijn camera uit mijn tas te halen omdat ik bang was dat iemand me van achter dan liet schrikken). Ik vond het supergezellig met de hele groep - de rest vond het ook heel leuk dat ik ging vloggen en deden ook gezellig mee waardoor ik me heel erg op me gemak voelde. Fright Nights vond ik wel erg eng en vooral door de scarezones durfde ik niet alleen te lopen. Maar, we hebben het overleeft! De volgende dag bleef ik gezellig bij mijn lieve vriendinnetje Jessie slapen die ook mee was en dat was ook supergezellig. Veel plezier met het kijken van deze vlog en laat me weten wat je ervan vond!


12 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ziet er leuk uit! Lekker veel eten mee, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje, en zeker als je t voor de eerste keer doet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sharon, walibi is zooo leeuk. Ik ben er een tijdje geleden geweest met een groepje en het was echt de beste dag ever! Jij hebt het ook echt leuk gehad zie ik. Hele toffe vlog heb je ervan gemaakt. Zeker omdat dit je eerste vlog is! Aan die boomstammen heb ik echt leuke herinneringen haha. Wij gingen met z'n 6en in één zo'n bootje. Geweldig was dat! Fright nights lijken me echt eng maar super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Walibi is echt leuk, ik wil er snel ook eens heen. Je hebt een leuke video gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat leuk dat je er ook bent geweest! Ik ben er ook geweest 12 oktober en wij vonden de spookhuizen echt doodeng, hahaha! Op het laatst kwam er iemand uit de struiken en die kwam ineens zo op ons af in het groen en wij moesten kei hard gillen hahaha! En we waren heel bang in de spookhuizen zelf terwijl je goed weet dat de acteurs er zitten haha en toch schrik je er van! Walibi is echt superleuk en ik ben blij dat ik ook een keer naar de Fright Nights ben geweest! Echt een superleuke vlog, zeker voor een eerste keer inderdaad! Je had echt een heel gezellig groepje :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohmygod, ik ga morgen naar fright night en ik heb er zoveel zin in! Het is echt een leuk filmpje.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook geweest en vond het echt heeel leuk! Ook echt een leuk filmpje heb je gemaakt :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was super leuk! Leuke vriendennetjes heb je ! ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vlog, ik ga deze week ook naar walibi halloween :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen