logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

26-10-2013

FOTOGRAFIE | Foggy autumn eves

Het was niet echt zo foggy hoor, maar het woordje vind ik zo grappig! Na het huiswerk voor de vakantie eindelijk af te hebben gemaakt haalde ik some fresh air met onze hond en nam ik mijn camera mee. Op dit moment schrijf ik dit artikel met een kopje thee, een fleecedeken en mijn lieve pantoffelvrienden, want het is VAKANTIE! Vandaag is het vrijdag (een week geleden voor vandaag dus) waarna ik na een dag werken morgen eindelijk zelf ook kan zeggen dat ik vakantie heb. Deze vakantie ga ik oefenen met sluitertijden, iso-waardes, diafragma's, witbalans en al die andere moeilijke fotografie struggles. Dit is alvast een voorproefje!
















Wat vind jij? Missie oefenen geslaagd of niet?


17 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw, hele mooie foto's! Ik ben jaloers op je camera, hihi! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Die eerste is echt prachtig! Heel veel succes met het uitvogelen van die functies (dat moet ik ook nog steeds een keertje doen haha) en geniet van je vakantie :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suupermooi, ik heb een paar weken geleden een fotografie cursus gevolgd en nu snap ik de instellingen best goed! Het is gewoon heel veel oefenen .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Sharon! Ooooh huilen dit, want mijn vakantie stopt alweer na dit weekend. :( Geniet van je week en veel succes met je camera. Deze foto's zijn echt super gelukt! liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij ook helaas, mweeeh! Even genieten van mijn bijna allerlaatste dagje (:

      Verwijderen
  5. Hele mooie foto's! Missie oefenen is gelukt hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's. Ik vind je missie geslaagd. Ik ben benieuwd naar de andere experimenten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De foto's zijn echt super gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie foto's! Je hebt er echt gevoel voor volgens mij (:
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous photography !! Autumn's scents, colors and coolness are replacing the heat and humidity of summer, and it's a great opportunity for photographers of all skill levels to get out and capture shots of the changing season.

    BeantwoordenVerwijderen