logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

23-10-2013

BEING CREATIVE

Ik heb in mijn pakket tekenen gekozen en op dit moment heb ik een opdracht genaamd 'Wat we nog niet zijn', eigenlijk een ontzettend vrije opdracht. Eigenlijk moet je alles tekenen wat we gaan worden, misschien in de toekomst, maar dit onderwerp is ontzettend breed. Misschien worden we later wel robots, maar je kan jezelf ook verliefd tekenen voor een Eiffeltoren omdat je misschien nog geen grote liefde hebt. Ik koos voor een onderwerp fotografie met een twist. Iemand maakt een foto, terwijl diegene in een ruimte staat. De link is daarvan dat we later misschien allemaal foto's maken in de ruimte of misschien daar leven. Ver gedacht, maar ik vond het leuk om een galaxy print te gebruiken en mijn hobby op het schilderij te zetten. Naar mijn doen is dat goed gelukt! Ik ben zelf niet een supertalent in tekenen, maar als ik er lang voor ga zitten komt er wel wat moois uit.


Het eindproject is nog niet helemaal af, want de binnenkant moet nog ingeschilderd worden. Gisteren heb ik de hoed, het gezicht en de handen een likje verf gegeven en moet dus alleen het haar, de fotocamera en de kleding die ze aanheeft een kleurtje geven. Ik post op Instagram of op mijn blog een foto als die af is, als je daar nog benieuwt naar bent! Oh, voordat ik het vergeet, morgen komt er een nieuwe video online, meteen mijn allereerste vlog! Kun je dan al raden waar het over gaat? :) Deze week heb ik gelukkig nog vakantie en ga ik samen met mijn vriendin Esmee shoppen, ik kan niet wachten om eindelijk nieuwe items te scoren die al een tijdje op mijn wishlist staan. Misschien neem ik wel een shoplog op, wie weet! Hebben jullie nog plannen voor deze week? 





14 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat ziet het er mooi en onwijs creatief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg creatief en vind dit er ook erg goed uit zien!
    keep up the good work!

    ik volg je !
    http://beauticery.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg mooi, ondanks dat je zelf vind dat je niet zo goed bent in tekenen vind ik dit toch wel heel erg goed en er zit een mooi concept achter! Leuk dat je tekenen in je pakket heb, dat was vroeger ook altijd mijn favoriete vak op dat moment :) Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al erg leuk en mooi uit, ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen