logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

18-10-2013

Random inspiration #2

This is what I love to do wanneer het een dag is waarop je van te voren al weet dat je niks te doen gaat hebben. Bij mij is dat een zondag waarop we thuis blijven. Ik kan huiswerk gaan maken, maar als ik dat af heb is er nog een hele dag over die ik even in moet vullen. Af en toe te lastig voor mij. Ik ging weer even lekker aan de slag met mooie plaatjes van mijn tumblr en weheartit die ik er tussenuit plukte om daarvan weer collages te maken, voor een dagelijkse dosis of inspiration.


Waar laat jij je door inspireren?

16 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Mooie plaatjes, ik kijk ook vaak op tumblr en weheartit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De plaatjes in deze collage komen ook van Tumblr en weheartit vandaan!

      Verwijderen
  2. Mooie inspiratie! Die outfit is leeuuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh ik vind de outfit echt heel leuk! Ik houd ook zoo erg van Tumblr, dat inspireert mij enorm! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je inspiratie heel leuk! Ik hou echt van Tumblr en Weheartit! Ik kijk er vaak op en vind altijd zulke mooie plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tumblr heb je, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kapsel op de eerste collage ziet er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie inspiratie! ik kijk vaak op tumblr/weheartit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige collage, alles match zo mooi met elkaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen