logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

16-10-2013

OOTD | Coated denim




denim blouse Vero Moda coated broek H&M hemdje Action armbandjes DIY Priscilla, jewelgift.nl

Toen het nog redelijk weer was om buiten te fotograferen heb ik deze outfit foto's gemaakt, maar dat zit er (helaas) nu niet meer in, ben ik bang. Ik droeg op mijn nieuwe coated broek die ik zelf echt onwijs tof vind - wat trouwens helemaal in is nu. Overal zie je het! Ik kan me nog wel herinneren dat dat een trend was een aantal jaar geleden, disco pants. Vond ze spuuglelijk, maar nu zijn er vooral spijkerbroeken met coats in de winkels die er hangen. Gewone broeken (ze zijn er ook gewoon in kleurbroeken!) met een niet al te opvallend, glimmend laagje eroverheen - wel een groot nadeel ervan is dat je er echt álles op ziet. Stofjes, kruimels, alles. Maar deze vind ik stukken mooier en ik voel me er ook heel prettig in. Ik propte er mijn spijkerblouseje in met daaronder een bordeauxrood topje, wat ik wel een leuk effect vond geven. De broek en het denim blouseje behoren een beetje tot hetzelfde straatje, een beetje stoer, waardoor ik de kleur van het hemdje met het denim wel mooi vond afsteken.

Wat vind jij van de nieuwe coated broeken trend? 

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk! Ik ben benieuwd naar de schoenen die je aan had, en een foto van je gezicht is ook leuk haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De schoenen die ik aanhad bij deze outfit waren mijn sneakers van Esprit die ik elke dag standaard aan heb! In mijn allereerste OOTD artikel genaamd 'Spring's in the air!' (die staat hierboven ook bij de gerelateerde posts) draag ik diezelfde schoenen! (:

      Verwijderen
  2. Ahh leuke outfit! Ik wil ook nog graag zo'n blouseje! Haha, ik ben ook benieuwd naar wat voor schoenen je toen droeg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blouse heb ik ook! Ik heb er alleen sterren studs op de schouders gezet, heel erg gaaf! Staat volgens mij een DIY op de site, mocht je willen zien hoe dat er uit ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk detail dat bordeaux rode hemdje. Hele leuke outfit, ik heb dezelfde blouse haha. Ik vind die broek ook erg tof, is inderdaad in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op denim blousejes! Ze zijn zo leuk en makkelijk te combineren. Staar erg leuk op je coated broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe outfit! Die broek is helemaal leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen