logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

20-10-2013

GIVEAWAY | Win €25 shoppingmoney @ Sans-Online

Ik kan me het nog als de dag van gisteren herinneren toen ik mijn blog ging aanmaken op Blogger. 26 februari 2013, 's avonds rond een uur of 7. Esmee die mij appte en we een uur later echt officieel een blog-url hadden. En nu, 8 maanden later, ben ik alleen en heb ik meer dan 100 Bloglovin' volgers. CRA-ZY. In augustus met mijn verjaardag had ik er bijna 60 of iets daaroverheen, nu zijn het er gewoon 100. Te bizar. Ook bij het getal 100 hou ik natuurlijk een klein feestje en omdat ik zo dankbaar ben voor alle lieve volgers, heb ik wat mij betreft een superleuke winactie kunnen regelen; je kan maar liefst €25 euro winnen die je mag besteden bij de webshop Sans-online!


Sans is een webshop met een groot aanbod van items, die elke dag vernieuwt worden! Sans-online verkoopt onder andere kleding van de merken Only, Vero Moda, Object, EDC, Pall Mall en Jack& Jones, kort gezegd casual merkkleding voor hem en haar. Je betaalt bij deze webshop geen verzendkosten, je hebt het de volgende dag in al in huis als je vóór 16:00 uur bestelt en als je er toch niet helemaal zeker van bent of je een item wilt houden, kun je het gratis terugsturen en krijg je je geld terug. En omdat het een online shop is, kun je lekker vanuit je luie stoel je kleding bestellen!

In samenwerking met deze webshop mag ik aan de bezoekers van Lovely Photography een kortingscode weggeven t.w.v. €25, die je dus geheel vrij mag besteden op de site van Sans-oline. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen om kans te maken is heel simpel: (de stappen hieronder zijn verplicht)

Volg mij op Bloglovin'
Like de Facebookpagina van Sans-Online
Laat een comment achter welke stappen je hebt ondernomen en laat een geldig emailadres achter zodat ik de winnaar kan bereiken. 

Wat mag je doen? (deze stappen zijn dus optioneel)
 Sans-online volgen op Twitter

De winactie loopt t/m 10 november 2013 en wegens privacyredenen maak ik de winnaar/ winnares nooit via mijn blog bekend. De winnaar(es) wordt door mij persoonlijk gemaild. Zorg er ook voor dat je binnen 2 dagen op de mail hebt gereageerd, anders ben ik bang dat ik iemand anders met deze prijs blij moet maken! Ik wens jullie heel veel succes! (:

29 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik heb alles gedaan wat moet. Wat een leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker mee, ik vind het echt een superleuke shop! Ik heb gedaan wat moest en mijn mail is blogfashionanna@gmail.com Ik hoop dat ik kans maak ;)
    X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie! ik doe graag mee. Heb alle stappen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke winactie! Ik doe meee :) heb alles dingen gedaan die moeten + geabboneerd op je youtube kanaal en getweet! x
    demi.blogspot@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat gaaf! Ik doe mee :D Ik heb alles gedaan, ook de extra stappen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alllllle stappen gedaan, mijn email is info@annesolveig.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe actie!
    als extra heb ik getweet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie, superleuke winactie en gefeliciteerd met je 100 bloglovin' volgers! Je verdient het zo zo zo erg want je blog is echt heel erg leuk om te lezen en gelukkig ben je mijn lieve blogvriendinnetje, hihi! Ik heb alles gedaan wat moest en mocht want natuurlijk volgde ik je al vanaf begin de zomervakantie en ik heb je tweet getweet. Mijn accountnaam weet je inmiddels wel, haha! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb alles gedaan hihi, behalve de tweet dan! Super tof!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb alles gedaan behalve de tweet want heb geen twitter! Ik vind de linker outfit het mooiste, dat groene vest is echt een topkleur voor de herfst!
    marinadegraaf@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! En wat heb je er opeens veel volgers bij, proficiat! Je verdient het!! En ik doe mee! (Dit is echt de állereerste winactie waar ik aan mee doe haha, hij is echt leuk!) Ik heb alles gedaan en m'n emailadres is: mjaschlechtriem@gmail.com :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik heb ook alles gedaan behalve de tweet! esmee.cardol@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jessie Schreuders21 oktober 2013 om 14:19

    super super super super leuk!!! ik heb alles gedaan :) jlschreuders@live.nl xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeeuukk:) Ik heb bijna alles gedaan;) loesje_1997@live.nl xxxxxxxx
    Loveyou

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aaaaaaaaawh super leuk Sharon! ik heb alles gedaan hihi😙.
    email ; ambeeer_snel@hotmail.nl
    Lieeeeeeeeefsss💕

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee. Ik heb aan alles voldaan. Er staat trouwens een verkeerde einddatum vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aanvulling op voorgaande: links heeft mijn voorkeur. Emailadres: sepia [at] home punt nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, suuuperleuke winactie Sharon! Ik hou echt van Sans Online. Ik volgde je al op Bloglovin en Youtube, ik heb de facebook pagina geliked, en getweet :) Mijn email is anouckdl@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe zeker mee!
    facebook en bloglovin is zoelouwerse
    twitter is zowiezo_
    youtube is thisisjustzoe

    BeantwoordenVerwijderen
  20. email is trouwens chantalvoordepoorte@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je volgers. Ik heb toevallig afgelopen week zo een zelfde actie gewonnen, dus ik gun het iemand anders van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk!
    Ik heb even op sans gekeken en ze hebben echt super leuke dingen :)
    Ik heb alle verplichte dingen gedaan en als extra volg ik je op youtube!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sharon!

    Wat super dat je al volgers hebt, er zullen er nog veel volgen ;)

    Super winactie trouwens, ik ben dol op shoppen, zoals alle meiden hier waarschijnlijk.

    Ik vind stijl 2 op de foto het leukste ;) vooral de schoenen dan ;)
    Ze hebben dan ook zo’n mooie spullen bij Sans ;)

    Om kans te maken heb ik alle stappen (verplicht en niet verplicht) gedaan.
    je kan mij terugvinden op twitter als: TalkToBirgit, op facebook als Birgit, bloglovin birgitxxx, en youtube als biirgiit ;)

    En hier is mijn tweet:
    https://twitter.com/TalkToBirgit/status/398016452457820160

    Liefs
    Birgit x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps, even vergeten, mijn mijl is
      depoorter.birgit@hotmail.com

      Verwijderen
  24. Super leuke winactie!
    Via bloglovin heet ik Marly&Robyn en op facebook Robin.
    Mijn email adres is: robin-45@hotmail.com

    http://blossom-marly-robyn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super toffe winactie! Ik volg sansonline op facebook en twitter, ik volg jou op bloglovin en youtube, dus ik doe heel graag mee, fingers crossed :D

    BeantwoordenVerwijderen