logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

17-08-2013

VIDEO | (BUDGET) BACK 2 SCHOOL LOOK

Hi lezers! Vandaag is de nieuwe layout al online gegaan en omdat ik jarig ben, vond ik het wel leuk om een extra artikel te doen. Dit keer een video die ik zo snel mogelijk online wilde zetten, aangezien maandag er alweer een boel beginnen aan school! Ik heb gelukkig nog 3 weken, maar wens de rest die over een paar dagen alweer moet beginnen ontzettend veel succes aankomend jaar! Ik heb daarom een video gemaakt met een simpele budget makeup look voor school, omdat ik weet dat de meeste dagelijks geen dure producten gebruiken en budget makeup veel makkelijker te vinden is. Ook heb ik er een voice-over onder gedaan, wat ik best wel spannend vond om te doen. Hope you like it! Oja, trekken jullie ook van die gekke charmante faces als je mascara opdoet of je wimpers krult? Ik haaaaat het!


Welke look gaan jullie dragen op jullie eerste schooldag?

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat een superleuk filmpje! En omg, jouw kamer is echt geweldig! Komt er een room tour een keertje van? :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaawh super leuk Sharon!
    & nogmaals gefeliciteerd!
    kusssssssjesx

    BeantwoordenVerwijderen