logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

17-08-2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME + NIEUWE LAYOUT!

Today is my birthday! Vandaag ben ik 15 jaar geworden en zoals ik had belooft, zou ik op mijn verjaardag een nieuwe layout uploaden! Dagenlang ben ik er mee bezig geweest om alles passend, goed en mooi te krijgen tot mijn eigen layout. Ik heb de layout aangepast naar de kleuren die ik mooi vond en vind het eindresultaat ontzettend mooi geworden. Het oogt lekker fris, clean, maar toch girly door het lichtroze. I love it! De foto hierboven is ietsjes anders dan de layout nu, omdat ik toen ik de screenshots nam de layout voor de zoveelste keer weer was aangepast, haha! 

Mensen, je wil niet weten hoe blij ik met de nieuwe header ben. Het is TE GEK! Lieve, lieve Frauke, thanks van het maken van deze geweldig mooie header! Het past precies bij me. Ik heb een obsessie met Eiffeltorens dus geen wonder dat dat precies is iets wat ik zo leuk aan de header vind. Ik ben er zo ontzettend blij mee! Verder is de tekst in de paginakopjes ietsjes aangepast die trouwens klikbaar zijn, hoe cool! De klikbare 'tekst' bovenaan de pagina als menuknoppen zijn gemaakt door blogger Luna en als je deze pagina op je mobiel opent, zie je geen standaard blogger weergave meer. Je ziet een iets aangepaste vorm van mijn hele blog in het klein! 

Vandaag moet ik alleen nog werken (ja, op mijn verjaardag), maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg en heb ik voor jullie een video klaarstaan vanmiddag als een tweede artikel van vandaag, omdat het toch een klein beetje een feestje is! Als ik klaar ben hou ik mijn verjaardag en komen er familieleden en komen mijn beste vriendinnetjes allemaal naar mij toe die dan bij mij blijven slapen. Ik heb er zin in! Ik ga dus nu voorlopig en heel jaar lang door als 15 jarige in plaats van 14. (:

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? Let me know!

7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Gefeliciteerd!!, mooie lay-out zeg!
    ik word in oktober pas 15 :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je lay out is echt heel erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je lay out echt super mooi ! En gefeliciteerd (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd!!!Het ziet er echt super uit

    see you tonight:))

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeliciteerd!! :)
    Je lay-out ziet er echt heel mooi uit :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe lay-out! Hij is echt super gaaf geworden Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen