logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

18-08-2013

ESSENCE ME & MY ICECREAM CREAM BLUSH

Ik en mijn ijsje, wij zijn nummer 01 ice bomb. Ik en mijn ijsje zijn een schattige collectie vol met zoete kleurtjes en lieve verpakkingen die bij bloggers heel gewild zijn. Reden daarvoor dat ik (en mijn ijsje) ook maar eens een review schrijf over één van al deze producten in de Me & My Icecream LE die vanaf augustus te koop is. Er was maar 1 product in de hele collectie wat ik echt wilde proberen die ik vandaag aan jullie laat zien. Benieuwd of het wat is? Klik dan op meer lezen!



De Me & My Icecream collectie ziet er echt heel schattig uit, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik naar de rest van de producten niet heel benieuwd ben. Over de shimmer pearls heb ik al hele slechte dingen gehoord, maar omdat de hele collectie zo ontzettend schattig en leuk oogt, zou ik ze zelf ook zo kopen, ondanks een slechte review. Waar is mijn zelfbeheersing op dat moment dan gebleven? De cream blush heb ik nog niet gezien op andere blogs en zag er veelbelovend uit, dus rekende deze af voor een paar euro. Er is overigens maar 1 kleur beschikbaar; 01 Ice Bomb.


Het voelt onwijs gek als je met je vinger in het product wrijft. In eerste instantie lijkt het creamy, maar dan voelt het al snel poederig aan. Een heel gek gevoel, maar aan de andere kant vind ik dat wel leuk. Het is inderdaad ook een poeder als je het aanbrengt op je huid, wat dus betekent dat de cream blush veranderd in een poeder finish. Hoe gaaf! Deze swatch is een beetje heftig, maar met een klein beetje op je vinger is de blush heel natuurlijk en lief roze. De blush is op je huid makkelijk uit te blenden met je vingertoppen en zorgt voor een fris blosje op je wangen met een klein subtiel glansje. Me like!


De blush vind ik erg leuk dus! Hij valt waarschijnlijk wel weg bij donkere huidjes, maar op een lichte/medium huid staat 'ie vast geweldig. Ik ben alleen vergeten een foto te maken op mijn wangen zelf voor in dit artikel, maar het is niet anders. Je moet de blush niet teveel uitblenden omdat het dan anders niet meer te zien is, maar ook niet teveel aanbrengen omdat je wangen anders té roze zijn. Je komt er waarschijnlijk zelf achter wat de perfecte dosering voor jou is!
Essence Me & My Icecream cream blush - €2,89 te koop bij Kruidvat en trekpleister tot eind augustus.
Hebben jullie nog producten kunnen scoren van deze schattige collectie?

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Hij is heel mooi! Ik wilde er toevallig ook een review over schrijven, hihi! Heb hem wel in een artikel gezet van een tijdje terug :) Ik vind het een heel mooie cream blush en fijn in gebruik :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen