logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-12-2014

VIDEO | New Years Eve make-up look

Het plan was "maandag maak ik school-dingen af", maar het plan werd "NYE look filmen en hij moet diezelfde avond nog af". In eerste instantie dacht ik dat ik dat nooit zou redden, dezelfde avond nog helemaal ge-edit en klaar om online te gaan, maar het is me toch gelukt! Vanaf half 3 gistermiddag begon ik met editten en hij stond pas op Youtube in de planning om 11 uur 's avonds. Maar ik ben zoooo blij met het eindresultaat! Ik vind de look ook geslaagd (al had tijdens het filmen nog echt geen idee wat ik nou wilde maken) en vooral de setting en de beelden zijn echt tof geworden. Ik ben echt heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie looks zijn voor komende woensdagavond. Met wie gaan jullie oliebollen eten, champagne drinken en aftellen? Morgen komt er trouwens een extra artikel online met een terugblik van het afgelopen jaar. Dussss, tot morgen! :) Wat vond jij van de video? X

7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. heel erg mooie look Sharon! <3 Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk in elkaar gezet meid en mooie subtiele look

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave video! Vooral de setting is heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, superleuke look en video! Ik vind de look erg draagbaar en wat is het Naked palette toch mooi! Ik vind het zoo leuk om te zien hoe jij zo bezig bent met video bewerking, heb ik echt respect voor! :) Ik ben benieuwd naar je blogpost straks over je terugblik!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen