logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

21-11-2013

VIDEO | vlog opening Primark in Eindhoven!

Jullie wisten het allemaal al wel door de post van dinsdag, maar ik was naar de Primark opening in Eindhoven afgelopen dinsdag as well! Ik ben zo ontzettend trots en blij dat ik dankzij jullie dit mag meemaken en ik mijn allereerste event bij niet minder dan Primark mag meemaken! Het was zo ontzettend leuk en gezellig, met een groepje andere bloggers hadden we afgesproken bij het station en vanuit daar liepen we naar de Primark, waar we als pers een paar uur eerder naar binnen mochten om als eerste een sneak peek te krijgen van deze grootste Primark van heel Benelux. Even ter vergelijking hoe groot deze winkel wel niet is - 450 medewerkers, 65 kassa's en 63 paskamers. WOW. Thanks to Primark kregen we een giftcard die we het laatste halfuur mochten besteden aan de Primark items, die ik natuurlijk goed heb besteed! Ik heb deze dag gefilmd en ook heb ik één van mijn favorieten Youtuber ontmoet, Sharon van looksbysharon - mijn (engelse) naamgenootje! Wat is dat toch een gezellige en aardige vrouw! Hope you like the video en vergeet niet te abonneren op mijn kanaal!

*Momenteel schrijf ik deze blogpost alweer in mijn onesie, ik kan geen afstand doen van dat ding. Hij zit zo goddelijk, hij is o-zo-charming en ik wil 'm niet meer uitdoen. Het liefst doe ik 'm aan naar school, gheghe*





Naar welke Primark gaan jullie en wat vind jij het leukst aan deze winkel?

24 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat heb je mooie items gekocht! Hele leuke vlog meid! Ik vind de Primark in Almere nog steeds het leukste!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG jasjes voor hondjes? Word steeds gekker daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items heb je geshopt. Jammer dat ik je niet gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad heel jammer, anders hadden we even een praatje kunnen maken!

      Verwijderen
  4. Leuk filmpje! Leuke items heb je geshopt, die onsie, geweldig! Jammer dat ik je niet gezien heb

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, balen! Anders had ik net zoals Dionne even met jou kunnen praten. Is altijd veel leuker om iemand in het echt te zien heb ik dinsdag wel gemerkt, haha :)

      Verwijderen
  5. Leuk om te zien ! En hele leuke aankoopjes heb je gedaan ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het zo mega leuk met jou Sharon <3 Helaas geen afscheid meer kunnen nemen maar wat was het leuk ^^
    Je onesie is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook zooo gezellig met jou Charlotte! Moeten we zeker vaker doen, ik heb je inderdaad daarna niet meer gezien maar het was zo druk en hectisch dat wij maar weg zijn gegaan haha! Ik zie je aankoopjes vanzelf wel op je youtube kanaal verschijnen, dat bestaat gelukkig ook ;-)

      Verwijderen
  7. Wat een super toffe vlog, hele leuke aankoopjes gedaan en wat is de winkel prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat was het heerlijk toen het zo lekker rustig was! Zo zou het altijd moeten zijn in Primark.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooohhh dat jasje voor je hond how cute is that?!
    heel leuk gedaan en je video is erg leuk in elkaar gezet
    meid alvast een heel fijn weekend!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke dingen heb je gekocht. De winkel ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je filmpje is echt leuk geworden! En je hebt ook echt hele leuke dingen gekocht! Voor die fluffy trui wil ik binnenkort terug (nou ja Almere waarschijnlijk, Eindhoven is te verder weg), kon in die korte tijd niet echt beslissen en kijken of die stond en ik me er ook daadwerkelijk fijn in zou voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. woooow wat veel medewerkers :O en echt leuk dat je er heen mocht <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk filmpje! De winkel ziet er super mooi uit en het ziet er heel gezellig uit met alle bloggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk filmpje! En leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ene leuk filmpje, ziet er echt mooi uit! Ik ga er ook snel eens langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat heb je een toffe blog! Ik zal je even gaan volgen! Leuk dat je bij de opening was! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk filmpje en leuke onesie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helaas kon ik er niet bij zijn, anders had ik je graag ontmoet :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke vlog! Je moet vaker vloggen hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen