logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

15-11-2013

Trendy sieraden van la-bama

Ik hoef mijn liefde voor sjaals niet meer uit te leggen denk ik - ik ben er dol op. Ik draag het verspreid door het jaar heen, dunne sjaaltjes in de lente en af en toe zomer, dikke sjaals in de herfst en winter. Sieraden draag ik niet veel, behalve als het natuurlijk hele leuke zijn! Onlangs heb ik wat heen en weer gemaild met webshop La-Bama die sieraden en accessoires verkopen die nu helemaal trendy zijn. Ik mocht een sjaal, een ketting en een armband van de shop ontvangen en die laat ik vandaag aan jullie zien! Ben je al benieuwd geworden? 

Op de sjaal die je op de bovenste foto kunt zien ben ik helemaal gek op! Hij heet 'Almost winter', dus ook nog eens heel toepasselijk! Ik miste nog een paar dikke shawls in mijn collectie voor de winter, deze is lekker groot en kun je heerlijk om je heen wikkelen. Bekijk deze sjaal in de webshop HIER. (nu afgeprijsd naar €4,95!)

Toen ik in de webshop een kijkje nam vond ik meteen deze armbanden heel erg leuk. Vooral door de frisse, blauwe kleurtjes! Deze armbandjes genaamd 'Bohemian pastel' zijn namelijk lekker fris gekleurd, vind ik de combinatie met de andere kleurtjes heel goed bij elkaar passen en staat de armband ook nog eens heel leuk samen met de sjaal. Je kunt de armbanden HIER in de webshop bekijken.

De 'Druppel ketting' is goudkleurig, de 3 'druppels' zijn van wit, ietwat glinsterend materiaal. Hoe noem je zo iets? Ik vind hem in ieder geval heel leuk! Normaal vind ik gouden sieraden niks, simpelweg omdat ik zilver mooier vind en ik goud soms wat te kitschy vind staan bij sommige outfits. Dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar ik heb gewoon meer zilveren sieraden die ik veel makkelijker te combineren vind. De ketting kun je HIER vinden.

De kwaliteit van de sieraden vind ik redelijk goed, ik ben heel erg verrast! Vooral de sjaal is stevig, dik en zacht. De armbandjes zijn ook stevig, ik heb niet het gevoel dat ze opeens uit elkaar vallen of dat het elastiekje knapt, wat ik bij sommige budget sieraden wel vaak heb gehad. De ketting voelt wat minder stevig aan, hij voelt zelfs een beetje nep - als je begrijpt wat ik bedoel. De ketting voelt namelijk zo licht, volgens mij is deze ook gemaakt van plastic. De levering van de webshop is erg snel en prettig, alles zat ontzettend goed verpakt! Elk product had een eigen zakje om zich, ook de sjaal. Daarbij zijn de sieraden ook nog eens heel erg betaalbaar! Ze hebben momenteel nog niet heel veel items, maar ik denk dat daar snel verandering in komt! Wat vind jij van de sieraden? 

19 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw die sjaal is echt zó zó leuk!! Echt mooie kleurtjes zo bij elkaar. En de webshop ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je wat producten toegestuurd kreeg, ik ben ook enorm dol op sjaals en sieraden! :) Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je producten kreeg toegestuurd. Ik vind het kettinkje echt super mooi, lekker subtiel. Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh de ketting is heel erg mooi. Jammer dat hij nep aan voelt, maar aan de andere kant wel fijn als een ketting licht is, hoef je niet zo veel gewicht mee te sjouwen, haha. De sjaal vind ik je schattig staan <3. Ik heb net de webshop bekeken en die is ontzettend schattig en ze hebben echt hele fijne prijsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal heel tof, de ketting vind ik echt heel tof. Sjaals zijn inderdaad super leuk. Ik vind armbandjes van touw heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, de sjaal vind ik echt tof en wat een vrolijke mooie foto's heb je weer gemaakt! Het armbandensetje vind ik ook heel leuk en de ketting is supertof! Jammer dat ie nep aanvoelt, maar mij maakt dat meestal niet zoveel uit haha! Heel leuk artikel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een superleuke sieraden! De sjaal vind ik supergaaf, en de ketting ook! Wel jammer natuurlijk dat hij zo nep aanvoelt, maar ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt, haha. Ik ga zeker even een kijkje nemen in de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die sjaal echt mooi!
    Je maakt trouwens echt mooie foto's

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen