logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

17-11-2013

Daily dosis of (HAIR) inspiration

Op mijn Tumblr dashboard kwamen er afgelopen tijd veel foto's van haar voorbij! De mooiste en inspirerende reblog ik en stiekem oefen ik dan in mijn vrije tijd met mijn kapperskop om een paar van die haarstijlen te proberen en na te maken. Zo heb ik de foto helemaal rechtsonder geprobeerd, het is nog even oefenen maar ik denk dat ik 'm na nog een keer proberen onder de knie heb en het er dan ook wat mooier uit gaat zien. Het is eigenlijk helemaal niet moeilijk! Binnenkort maak ik nog een inspiratiepost met de random foto's die ik op mijn Tumblr pagina heb gereblogd, ik vind het een super inspirerende site sinds ik er nu actief op zit. Je kunt mij dus ook gerust volgen, vind ik leeeeuk! Ik moet zeggen dat ik nu steeds vaker haar foto's ga rebloggen op mijn Tumblr account, ik krijg er superleuke ideeën van om het zelf uit te proberen en natuurlijk een heerlijke dosis aan inspiratie - zoals altijd. Strikjes, beanies, knotjes, vlechten, krullen.. I love it!
Welke (haar)foto's vond jij het meest inspirerend?

21 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wauw die hairdo rechtsonder is echt mooi! Misschien is het leuk als je een x een post maakt met de hairdo's die jij hebt gemaakt op je kapperspop, lijkt mij wel leuk om te zien namelijk :) En ik heb je gevolgd op tumblr! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me een heel leuk idee, thanks! Zodra ik er een paar verzameld heb ga ik ze in een artikel zetten. Bedankt voor het volgen hihi

      Verwijderen
  2. Ik baal op dit soort momenten altijd erg dat mijn haar best kort is, gelukkig laat ik het iets groeien en dan kan ik er gelukkig iets meer mee dan dat ik er nu mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie inspiratie! Dat blonde haar links in het midden, ahhh té mooi! Ik wil ook van die mooie golvende krullen en lang haar :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inspiratie! Die krullen vind ik zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind 6 en 7 heel erg mooi! Als ik lang haar had, had ik ook zoiets wel met mijn haar willen doen, hihi :) Lijkt me zoo tof! Gelukkig ben ik al een eind op weg om mijn haren te laten groeien, het is nu al tot over mijn schouders, hihi :) Erg leuke post!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk voor als je lang haar heb! Helaas heb ik nog niet zulk mooi lang haar, nog even sparen dan maar haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige inspiratie! Ik vind die laatste twee erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto's! Ik wil ook zulk haaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie inspiratie, heel leuk om te zien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo onwijs leuk, helpt mij gelijk herinneren dat ik echt meer met mijn haar moet gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke inspiratie heb je hier boven gepost!
    ziet er super uit!
    ik vind dat griekse ding ook echt geweldig mooi!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne inspiratie! ziet er echt super leuk uit!!
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie inspiratie, ik krijg m'n haar nooit zo 's ochtends ( in ieder geval niet binnen een halfuurtje haha )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt hele mooie inspiratie foto's ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kapsels! ik volg je nu! xx

    BeantwoordenVerwijderen