logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

12-10-2013

Video | GRWM: Fall Makeup Routine! ♡

Jaaaaa, eindelijk! Mocht je me pas sinds kort volgen dan weet je niet dat ik een tijd geleden al een Get Ready With Me video had opgenomen - zo slecht, bijna vol uit beeld en de kwaliteit met mijn oude camera was verrekte slecht - maar toen ik vroeg uitwas van school en tijd over had besloot ik eindelijk een nieuwe GRWM op te nemen. Dus hier is ie dan eindelijk - een look met mijn Naked 2 palet van Urban Decay omdat ik daar altijd zelf op zoek naar ben. Turn up in HD en vergeet niet te abonneren!




Producten die ik in deze video heb gebruikt:

Catrice Allround BB-cream + Maybelline Pure Cover Mineral Concealer (gemixt met elkaar)
Catrice Camouflage cream
Bourjois Healthy Balance powder 
Mac Fix +
HEMA eyebrow pencil
Essence Lash & Brow gel mascara
Essence I ♥ Stage Eyeshadow Base
Urban Decay Naked 2 (Foxy als basis & wenkbrauwbot, Half Baked + Bootycall op ooglid, Snakebite in crease, YDK in buitenste ooghoek)
MAC Naked Lunch (highlight binnenste ooghoek)
Essence Liquid Ink Eyeliner 
Essence I ♥ Extreme Crazy Volume Mascara
Benefit Coralista blush
Rimmel Londen Kate Moss lipstick 03
Paris Memories lipgloss

Wat vind jij van de video? 


7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Echt een hele leuke video en mooie producten gebruik je! Je ooglook vind ik echt heel erg mooi en ahh jaloers op je naked 2 palette haha! Helaas ben ik niet zo goed met oogschaduw en zou een regenbui toch noooit overleven :( Vaker filmpjes haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik vind je ooglook echt mooi, en jaloers op jou naked 2 palette! Ik denk eraan om die ook te kopen (: xxxx

    BeantwoordenVerwijderen