logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

13-10-2013

I'm under this umbrella I'm calling your name

Hee hallo regenachtige herfstdag, wat een weer nietwaar? Ik schrok even toen ik op de radio hoorde dat er vandaag maar liefst 80 mm regen ging vallen. Gisteren was het nog zo'n mooi weer! Zaterdags moet ik normaal altijd werken maar was last-minute toch een dagje vrij, waardoor mama, Robin en ik gezellig met z'n 3tjes naar de IKEA zijn gereden om voor een nachtkastje te kijken naast mijn bed. Uiteindelijk zijn we bij de IKEA niet geslaagd voor waar we naar opzoek waren, maar ben ik wel met een warm kleedje naar huis gegaan en heb ik een smal kastje kunnen scoren bij de Leen Bakker. Daarna zijn we nog even langs de Action geweest en daar heb ik - voor natuurlijk geen geld - hele kleine, leuke en lieve decoratie spulletjes meegenomen. Misschien kan ik van mijn gekochte spulletjes nog een keer een shoplog opnemen? Ik ben gisteren in ieder geval bezig geweest met mijn kamer pimpen en nu is 'ie helemaal mijn stijl. Romantisch, roze, wit, bruin.. Ik vind het zo mooi! Vandaag moet ik maar eens een begin gaan maken met leren voor een geschiedenis SE dinsdag. Voor mijn gevoel heb ik het weer een beetje van me afgeschoven, want het is redelijk veel. Maar ach, het lukt vast wel. Vandaag + morgen leren, komt goed - hoop ik. Anyways, geniet van je zondag vandaag (ook al is het ontzettend koud en regenachtig) en tot morgen, dan staat er weer een nieuwe post online! (:



6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk artikel! Succes met leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik moest gister ook werken en het was zo een lekker weer en kijk nu, in een woord BAH! Succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh je kamer lijkt me zo zo zo mooi! Echt, ik zou graag een room tour willen zien haha! Haha ik vond het gisteren echt heel erg koud maar ik was in Biddinghuizen in Walibi en we moesten heel lang wachten bij sommige dingen enzo en we waren 's avonds drijfnat thuis gekomen :( Nu zit ik lekker warm in mijn onesie haha! En ahh je groene trui is echt leuk! Heel veel succes met leren, lukt je vast wel!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg benieuwd naar je geshopte spullen en eigenlijk ook wel naar je kamer, hihi. Succes met het leren, ik ken dat uitstel gedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great pictures! The weather in Germany is also bad :/ I am looking forward to see a new article! :) Kind regards from Germany, Larissa

    BeantwoordenVerwijderen