logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

01-09-2013

RANDOM INSPIRATION


Omdat er op de vorige 'bedroom inspiration' heel veel leuke reacties kwamen en ik het natuurlijk ook heel leuk vind om leuke plaatjes te verzamelen, besloot ik nog zo'n artikel te doen! Dit keer met random foto's, maar die mij op het eerste gezicht wel allemaal aanspreken. Ik vind vooral de foto waarin staat 'You cannot buy happiness but you can buy icecream' grappig, mij lijkt het echt leuk als je zoiets zou tegenkomen en zal dan ook sneller bij een winkeltje binnenstappen! Het 'too sassy for you' shirtje vind ik ook zo leuk en heb er eentje in de vorm van een croptop vaker voorbij zien komen op blogs en YouTube. Mocht je weten waar je 'm kan vinden, laat het me weten! :)
Wat vinden jullie van de foto's? 



5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat een leuke inspiratie weer! Dat bord met die icecream tekst is idd echt super tof haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat t shirtje met madeliefjes vind ik heel erg schattig (: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, weer leuke inspiratie! Die crop top vind ik ook echt geweldig en die quote is heel mooi! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen