logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

29-08-2013

WE LOVE SMOOTHIES

Louise kwam gisteren naar mij toe om af te spreken en nadat we terugkwamen uit de stad, gingen we smoothies maken! Wij met onze fietsen naar de supermarkt om wat fruit te halen - en kwamen met bananen en een bakje zwarte bessen terug. Leek ons wel een lekkere combi! Maar natuurlijk moet er altijd wel iets misgaan, dus was de smoothie bij ons veel te dik. Machtig dus, maar was door de stukjes bes al lekkerder en door de yoghurt werd het ook al iets frisser. En niet te vergeten, super healthy!



Later maakte mama nog een smoothie met meloen, 1 banaan en een klein beetje yoghurt. Zo lekker fris! Louise vond 'm stiekem lekkerder dan die van ons. Die was echt heel dik en vulde dus ook behoorlijk. Ik vind smoothies maken eigenlijk best leuk, how about you?
 

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ahhh I love smoothies! Wij hebben helaas geen blender thuis, anders zou ik ze echt elke dag maken haha, krijg er maar geen genoeg van! ^^
    Leuke foto's heb je gemaakt en wat ziet ie er lekker uit! Oefening baart kunst zullen we maar zeggen ;)

    Liefs, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit, mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ziet er heerlijk uit! En ook nog eens heel gezond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel erg lekker uit! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award op mijn blog (: het artikel staat morgen online xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh die met meloen, banaan en klein beetje yoghurt lijkt me heeerlijk! :) Die ga ik zeker eens proberen! Die met blauwe bessen heb ik ook wel eens gedaan met yoghurt, erg lekker!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Smoothies vind ik heerlijk maar het probleem van de dikke smoothies vind ik heel erg herkenbaar ;-)! Heb ik ook altijd! Ik voeg daarom altijd flink veel sap/water toe, maakt het dunner!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen