logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

11-08-2013

ROOM INSPIRATION

Zoek op tumblr en weheartit op 'girly rooms' en je bent precies bij de slaapkamer-stijl waar ik van hou. Romantisch, licht, fris, maar toch meisjesachtig. Ik vind het zo mooi en wil net zoals deze kamers zo'n zelfde stijl creëren door meubels, decoratie en kussentjes in die stijl te kopen, waardoor ik binnenkort ook net zo'n zelfde stijl qua kamer heb. Omdat inspiratieartikels voor mij even handig zijn heb ik vandaag zo'n artikel met mijn lievelingsstijl als het gaat over kamers. Wat vinden jullie ervan en wat hebben jullie voor stijl in jullie kamer? 



Dit idee heb ik van de blog van een bezoekster, genaamd Maris. Haar blog is erg leuk en de credits van dit artikel gaan naar haar, so check her blog! :)

Liefs, Sharon

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Dat ziet er heel erg leuk uit! Wel toevallig dat je hier een artikel over schrijft want ik ben net bezig met m'n kamer schilderen! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super mooie inspiratie! Ik hou zelf ook echt van lichte kleuren in huis :)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuper leuk, hier hou ik ook wel van, ik heb alles in bruin/aarde tinten en wit op mijn kamertje ik heb er ook ooit een artikel van geplaatst. Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik hou van zulke kamers! Misschien ga ik deze zomer mijn kamer nu nog veranderen, en dan wordt het zeker weten helemaal deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooiiee kamers !! mijn bed en mijn dekbedovertrek staan er ook in !! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh echt heel lief dat je mij er in noemt, haha! Wauw, er staan echt prachtige kamers tussen! Vooral 5, 15 en 16 zijn erg mooi! :) Ik houd echt van dit soort posts, hihi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk ! Ik heb een lichte witte kamer, met roze accessoires :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke inspi post! Vind ze allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen