logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

10-08-2013

OOTD | AMAZING VIEW

Een stukje rijden door een route te volgen leidde tot hele mooie uitzichtpunten hoog in de bergen met kleine en smalle karrenpaadjes, brr! Dingen bezichten is echt een Sharon tikje en vind ik heel erg leuk, maar de rest van het gezin noemt me dan suf. Niks suf, look at the view! We vertrokken op de camping met veel bewolking, maar toen we aankwamen in de bergen was er ineens geen wolk meer te zien. Niets voor niets dus dat ik me nét iets warmer aankleedde dan normaal, terwijl het eigenlijk niet eens nodig was! Ik stroopte mijn Only broek -oh, hij zit zo heerlijk!- op en droeg boven een top van Sting een basic vestje.


Ik heb helaas niet zo veel foto's voor deze post, mweh! Alle foto's die mijn broertje van me maakte waren heel wazig toen ik ze op de computer bekeek (ook allemaal waar ik met mijn gezicht op stond, op één na dan), dus bleven er daarna maar 4 goede en scherpe foto's over. Nouja, het maakt verder ook niet zo veel uit, want het gaat om het idee wat ik aan heb, right?


Niet zo'n bijzondere outfit, maar op vakantie ben ik sowieso niet van het combineren van kleding. Gewoon simpel, een vestje erover en klaar. Ik droeg een top die ik voor de vakantie kocht met daarboven gewoon een simpel zwarte cardigan, die ik op vakantie heel vaak in de avond heb gedragen omdat het zo hard afkoelde. Ik heb de hele vakantie gewoon weer op m'n Birckenstocks gelopen, ze lopen gewoon ontzettend comfortabel en had verder geen extra schoenen meegenomen dan een paar dichte en teenslippers om naar het zwembad te lopen. En oja, op de eerste foto zie je mijn broertje! Ik wilde hem in principe van de foto afsnijden, maar hij wilde eigenlijk toch ook wel op m'n blog ;-).

Het idee om mijn broek op te stropen kwam van 2 vakantievriendinnetjes af (die deden dat altijd, ik wist wel dat het bestond maar deed het eigenlijk nooit) en zag toen op de site van Stylight (een soort lookbook website waar je outfits van anderen kunt "hearten", kan bekijken en zijn items van andere webshops op een rijtje gezet die je dan ook weer kunt liken) een foto waarbij een user een normale broek opgestroopt had. Dit had ze gecombineerd met een wat oversized shirtje en een leren jasje, maar omdat ik geen leren jasje bij me had deed ik net alsof en deed er een cardigan overheen. Ik heb mezelf al aangemeld op Stylight, omdat er af en toe hele leuke outfits worden gepost door users die ik allemaal ga volgen, perfect voor als ik gewoon éven niet weet wat ik moet aandoen die dag. Volg mij ook via http://www.stylight.nl/sharonvdzand/ en join in!

top The Sting | cardigan HEMA | broek Only | schoenen Birckenstocks

Liefs,
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!