logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

24-08-2013

INTERVIEW MET VERA VAN VERACAMILLA.NL

Vera behoort tot één van mijn favorieten bloggers en check ik dan ook elke dag vast. Zeg je Vera, dan zeg ik rode lipstick, eyeliner, dip-dye en prachtige foto's in elk artikel. Ik trok mijn stoute schoenen aan en mailde Vera in de hoop dat ze zou antwoorden. En ja, en paar dagen later kreeg ik een mailtje terug met daarin alle antwoorden op mijn gestelde vragen! Lees je mee?


Bron foto's: Google en veracamilla.nl

Vond je het niet lastig om een blog te ontwerpen in het begin of heb je er hulp bij gehad? 
"In het begin was mijn blog heel lelijk. Paars met grijs, hoe kwam ik erop?! Na een tijdje kreeg ik een mail van een lezeres, dat zij wel een mooi design voor me wilde maken. Toen had ik opeens een hele mooie roze, meisjesachtige blog."

Heb je dingen gedaan met je blog/YouTube wat je eigenlijk in het begin eigenlijk niet had verwacht te gaan doen? 
"Ik ben naar Londen geweest in het kantoor van YouTube, heb voorbeelden ontmoet, er mijn werk van mogen maken... Zoveel! Eigenlijk alles eraan is een droom."

Waarom bekijken zo veel mensen jou blog en welke dingen heb jij wat een ander niet heeft, denk je? 
"Natuurlijk is ieder persoon uniek. Ik ben niet bang mezelf te zijn."



Hoe ga je om met negatieve reacties en heb je daardoor ook wel eens een keer getwijfeld om iets te plaatsen om zulke reacties te voorkomen? 
"Scheldreacties verwijder ik en vergeet ik snel weer. Ze zeggen niets, daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. Hetzelfde geldt voor andere reacties waar geen feedback in zit, enkel beledigingen. Delete!"

Hoe vind je de inspiratie voor artikelen en video's en heb je soms dagen waarbij je totaal geen inspiratie hebt? 
"Mail, reacties, nieuwe producten, tijdschriften, TV, vriendinnen... het kan overal vandaan komen! Soms is inspiratie minder, maar dan kom ik juist vaak op de meest creatieve ideeën."

Hoelang ben je bezig met een video makeup tutorial?
"Ongeveer een dag."



Wanneer maak jij de beste productfoto's op een dag?
"Begin van de middag."

Vond je het niet lastig in het begin om negatieve reviews te schrijven, toen je iets toegestuurd kreeg door bijv. bedrijven?
"Nee hoor."

Hoe zie jij jezelf over 10 jaar en zou je dan nog steeds bezig zijn met wat je nu doet?
"Nog steeds bloggen, maar ook meer met (internet)TV willen doen :)"

Wat zou je nog willen bereiken of nog graag willen doen met veracamilla?
"Nog meer bezoekers en meer bekendheid."

Wat zeggen jullie als ik de naam Vera zeg?

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Super leuk dat je haar een mailtje stuurd en dat ze ook nog eens echt antwoord! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk om te lezen! Leuk dat ze ook terug antwoord! :) VeraCamilla heeft inderdaad een leuke blog!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat ze op je mail heeft gereageerd :) ze is echt wel een voorbeeld voor vele dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ze heeft gereageerd op je mailtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief dat ze je mailtje heeft beantwoord! Tof om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen