logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

23-08-2013

FOTOGRAFIE | FRENCH SUMMER #1

Een Franse zomer was het zeker, we begonnen elke dag met 'le pain' et 'croissants' met een dikke laag Nutella, jam! Oh, de Yop niet vergeten, de Franse yoki - letterlijk de lekkerste. Zoals je misschien al verwacht had, ik heb inderdaad veel foto's gemaakt op vakantie (de helft van alles laat ik niet eens zien, haha)! Hoe kan het ook anders, een nieuwe camera en té veel tijd, tja, een leuke bezigheid is het dan. Ik splits dit artikel in 2 delen zodat we niet in slaap vallen en steeds weer iets nieuws te zien hebben. Kijk je mee naar de gemaakte foto's tijdens mijn verblijf in Frankrijk?




En we eindigen dit eerste vakantie-fotografie artikel met een oh-zo-verleidelijke foto - al heb ik daar nu niet zoveel zin als dit artikel om 7:00 online komt, haha! Stay tuned voor het tweede artikel van mijn vakantie!

Hebben jullie ook veel foto's op vakantie gemaakt en wat vonden jullie van mijn foto's?

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!