logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

02-07-2013

Update | Layout, perslijst, HAVO 4, vakantie en meer

Hi girls! Ik ga weer eens even gezellig met jullie kletsen over een nieuwe header, over school, vakantie en youtube video's en nog wat andere dingetjes wat ik met jullie graag wilde bespreken. Deze artikelen maak ik heel graag, alles een beetje voor me uit schrijven en vind ik ze bij anderen ook ontzettend leuk om te lezen, omdat ze veel oprechter zijn dan andere artikelen. Gewoon lekker uit die persoon zelf. Ik ga de intro niet te lang maken, want ik wil alles vertellen in het artikel (van Sharon) zelf. Lees je met me mee?






Blog (lay-out):
Misschien is het je opgevallen of misschien (nog) niet, maar ik heb een nieuwe header! Ik ben mijn lay-out meer aan het aanpassen en ben het roze een beetje aan het weghalen. Ik vond het te roze, en wil het nu meer rustig houden door wat licht bruinere kleuren. Daar heb ik ook mijn header op aangepast. De links en de social media buttons zijn een andere kleur, maar is het ontwerp verder niet veranderd. Ik vind het wel een heel ander gezicht zo, vinden jullie ook niet? Ik ben er nog niet supertevreden mee, maar ik laat het voorlopig even zo. Ik wil sowieso ooit nog een keer mijn hele blog een likje verf geven en een compleet andere layout zelf maken door te coderen, maar daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten waar ik momenteel misschien nog geen zin in heb. Ook heb ik echt geen enkel verstand van coderen, dus daar moet ik ook nog iemand hulp bij vragen.

Met mijn blog verder gaat het super, ik ben zelf benaderd door 2 PR bedrijven waar ik nu op hun perslijsten sta. HOE VET IS DAT!? Daar ben ik zo ontzettend blij mee en dat had ik echt nooit durven dromen! Qua artikelen heb ik de laatste tijd meer inspiratie, ik wil iets minder reviews plaatsen want zoveel producten koop ik nou ook weer niet en als ik dat steeds weer iets nieuws moet kopen wordt dat wel een heel duur grapje. Ik vind het niet erg hoor, daar niet van, maar ik wil ook gewoon lifestyle artikelen kunnen schrijven. Dat gaat veel beter en ik hoop dat jullie deze net zo leuk vinden dan een uitgebreide review!

School:
Ik ga over! Ik wist het al wel langer hoor, want ik stond gewoon bevorderen havo 4, maar ik wilde de laatste toetsen gewoon nog even afwachten. Heel lastig vond ik niet, maar met sommige vakken had ik echt moeite om voldoendes te halen. Vooral rekenen, ik vind het echt onwijs lastig. Ik heb echt totaal geen wiskunde en rekenknobbel, maar die lange verhaalsommen hersenspoelen me letterlijk. Maarja, je kan niet in alles een ster zijn. Voor de rest ga ik met een 7,3 voor alle vakken gemiddeld over naar HAVO 4 en ik ben best trots op mezelf. Ook dat ik gewoon door ben blijven bloggen en bijna elke dag een post heb kunnen plaatsen, wat ik echt nooit had verwacht dat dat zou lukken.

Vakantie: 
Ik heb nog niet écht officieel vakantie, maar ik heb gisteren (maandag) mijn laatste officiële lesdag gehad. Wanneer jullie dit artikel lezen ben ik met school naar Walibi en gaan we de rest van de week allemaal leuke dingen doen en ben ik de week daarna de hele week vrij. Alleen rapporten ophalen, je kent het wel. Ik ga met Louise en Mariska de laatste zomerinkopen doen en kan ik nog profiteren van de sales die er nu overal zijn. Ik heb nu veel tijd over, maar ik ga zelf ook nog op vakantie (wanneer dat is is privé) en dus zullen er dan wat minder artikelen online komen. Dan moet ik voor een paar weken onwijs veel artikels maken wat me nevernooit gaat lukken. Ik ga zo veel mogelijk mijn best doen, maar er zullen wel een aantal dagen tussen de artikelen zitten, maar dat moet geen probleem zijn. Ik denk dat het om de 2 dagen wordt, of iets langer. Na de vakantie is alles weer normaal en ga ik gewoon weer bloggen zoals ik het normaal ook doe, bijna elke dag eentje.

Untitled | via TumblrYoutube en video's: 
Voor filmpjes heb ik even geen inspiratie. Ik ga binnenkort wel een favorieten van Juni opnemen en een nieuwe opgemaakt video, en wil ik nog een nieuwe Get Ready With Me opnemen of een look die met de zomer te maken heeft, maar eigenlijk heb ik echt geen idee wat jullie willen zien. Laat dus zeker een reactie achter met dingen die je leuk vindt voor een video! Geen roomtour ofzo, want dat vind ik nog veel te persoonlijk. Over een make-up stash twijfel ik nog een beetje, maar lijkt me wel heel leuk. Het enige probleem is dat ik maar echt 9 minuten kan filmen doordat mijn camera op HD staat ingesteld waardoor ik steeds in stukken moet filmen, wat heel vervelend is en ik zo heel moeilijk zo'n stash filmpje kan opnemen. Die 9 minuten lijken misschien een hoop, maar als je eenmaal aan het filmen bent zijn die 9 minuten zo om. Een groter geheugenkaartje is ook een optie, maar ik zoek naar een nieuwe camera dus dan heeft dat niet zo veel zin. Sowieso vind ik praatfilmpjes het minst leuk, dus ga meer video's maken waar ik niet praat en waar muziek is te horen. Vaak zijn deze dan in het Engels, omdat buitenlandse deze dan ook gewoon kunnen bekijken. Misschien is het leuk om dan een stashfilmpje op te nemen met muziek eronder, zonder dat ik praat? Of een stash in een artikel vorm met foto's? Let me know!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? En wanneer krijgen jullie vakantie? 

Liefs,
Sharon.

7 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Gaaf allemaal zeg!
    Ik ben ook over met een 7,3 gemiddeld alleen dan naar 4VMBO

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lay-out is erg leuk! Voor mij is deze week mijn laatste schoolweek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaa stash-filmpje met alleen muziek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen, ik heb me blog laatst ook wat minder roze geprobeerd te maken en wat meer witbruingrijs achtige tinten.. dat het wat rustiger word. Toevallig! :) Wel leuk om te zien dat je blog zo vooruitgang boekt! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Layout! En gefeliciteerd dat je over bent:) en met dat je blog steeds succesvoller wordt, leuke blog heb je:).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, dit is mijn droom die uitkomt! Ik hou van je blog. Zo'n goede schriftelijke Post. Werk uw bericht zo snel mogelijk. dank
    http://vakantiehuizenspanje.villamar.nl/findAllVillas.php?region=Costa-Blanca

    BeantwoordenVerwijderen