logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

18-07-2013

TAG | Wat heb je liever?

Wat zou je liever hebben? Het een of het ander? Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie, want zou je liever lang haar willen hebben, of toch gemillimeterd haar? Een aparte tag is het wel, want de vergelijkingen zijn soms wel heel lastig om uit te kiezen. Ik ga voor jullie de vragen weer beantwoorden, dus als je benieuwd bent geworden.. Lees dan meer!






Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor? 
Deze is zo lastig! Ik denk dat ik voor een zwarte snor ga dan, want zonder wenkbrauwen zie het er echt helemaal niet uit. Een snor zou je er ook nog weg kunnen halen, wenkbrauwen bijtekenen terwijl je geen haren hebt is echt heel lelijk.

Hele mooie gezonde en perfecte nagels hebben, maar nooit meer je nagels mogen lakken; of zwakke, ongezonde nagels hebben, die je wél mag lakken?
Dan ga ik voor die mooie gezonde en perfecte nagels. Lange nagels vind ik persoonlijk mooi en verzorgd staan, en als ik ongezonde nagels heb lak ik ze ook bijna nooit, omdat ik dat niet mooi vind en er dan ook geen zin in heb. Als je perfecte nagels hebt en ze zijn gezond en mooi, heb je ook helemaal geen nagellak nodig!

Lang haar tot je voeten, of gemillimeterd haar? 
No way dat ik ooit gemillimeterd haar neem, maar ook zou ik mijn haar never tot mijn voeten laten groeien. Moeilijk! Toch zou ik voor lang haar gaan, want gemillimeterd haar kan echt niet, het zou echt afschuwelijk bij mij staan.

Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Mascara valt ook onder oogmakeup, en daar kan ik echt geen afscheid van nemen. Nooit meer oogschaduw of iets op je ogen dragen lijkt me wel heel extreem, dus zou ik voor de smokey eye gaan. Maar dan wel voor een natuurlijke smokey eye, die dan ook wel echt perfect is. Smokey eyes hoeven helemaal niet zo donker te zijn en vind ze vaak ook nog eens ontzettend mooi. 

Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur? 
Eerst dacht ik een grauw gezicht, omdat je dat nog met blush en foundation een beetje kan spelen. Maar rode wangen staan net wat natuurlijker en door foundation wordt het ook stukken minder. Dus ik ga voor de laatste!


Geen cosmetica meer gebruiken of alleen cosmetica gebruiken die op dieren is getest?
Dit is zo'n moeilijke keus. Maar het klinkt misschien heel schokkend, maar ik zou toch voor de 1e gaan. Ik ben absoluut tegen dierproeverij, maar helemaal geen cosmetica meer gebruiken kan ik niet. Ik gebruik geen cosmetica die op dieren zijn getest, want ik vind het heel zielig. Deze vraag is dus eigenlijk niet eerlijk, want ik zou beiden niet doen.

Gelige tanden met een recht gebit of scheve tanden die mooi wit zijn?
Ik heb liever gelige tanden. Perfecte witte tanden heeft niemand van nature, want iedereen heeft tanden met een gelige ondertoon, dat heb ik ergens gelezen of gehoord. Gelige tanden zijn veel natuurlijker en als je hele rechte tanden hebt, valt dat gele ook minder op naar mijn mening.

Voor 1 dag op je werk/school verschijnen met een niet draagbare look en raar opkijken als mensen er wat van zeggen, of die dag zogenaamd ziek zijn?
Ik zou die dag dan maar zogenaamd ziek zijn, want een niet draagbare look is dus (het zegt het eigenlijk al) niet draagbaar en daar zou ik dus ook echt niet mee lopen, zeker niet naar school of mijn werk. Nope, dan meld ik me wel ziek.


Een bodylotion gebruiken die je huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt, maar wel ontzettend stinkt; of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt, maar verder niet zo veel doet voor je huid?
De laatste! Ook al maakt een bodylotion mijn huid zo zacht en mooi, met een stinkende bodylotion smeer ik mijn lichaam niet in. Door de geur heb ik geen zin om mijn huid in te smeren en is het daarbij ook geen pretje. Dan ruik ik liever lekker!

Je haar in een kinky kleur verven (zoals groen, roze) of grijs? 
Het liefst geen van beiden! Grijs al sowieso niet, maar een kinky kleur durf ik ten eerste niet en hou ik het liever bij mijn eigen natuurlijke blonde kleur, want daar ben ik heel blij mee! Als het zou moeten, zou ik dan toch voor kinky gaan. Geen idee waarom, maar als ik aan grijs denk, denk ik meteen aan rimpels.

Je gezicht nooit meer mogen scrubben of alleen met echte suiker- of zoutkorrels? 
Dan met suiker- of zoutkorrels, want in de winter scrub ik mijn gezicht om van droge velletjes af te komen. Met suiker en zout kan het ook goed, alleen zijn die veel grover dan een aparte scrub voor je gezicht, wat echt stukken minder fijn voelt.. Lastig, maar ik moet zeggen dat ik scrubben niet heel erg zou missen als ik het niet meer kon doen.


Een te donkere lipliner rondom je mond of uitgelopen panda-oogjes? 
Beiden verschrikkelijk, lelijk en missers. Bleh nee.. Moet ik hier echt uit kiezen? Dan maar een te donkere lipliner, ook al staat het o-zo-goedkoop. Met panda-ogen creëren we een té heftige smokey eye (lees: gothic look).

Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Ici Paris etc.) of nooit meer bij de drogist?
Nooit meer bij de parfumerie! Ik kom er sowieso eigenlijk bijna nooit omdat waar ik woon weinig grote parfumerieën in de buurt zitten. Bij de drogist koop ik veel vaker iets!

De komende 1,5 jaar geen makeup meer kopen of je hele stash inleveren, maar daarna direct €250 ontvangen om er nieuwe dingen van te kopen? 
Dan maar 1,5 jaar lang geen makeup. Ik weet wel zeker dat ik meer dan €250 heb alles bij elkaar. €250 is dan in vergelijking niets en daar kom ik dan niet ver mee, al is 1,5 jaar lang toch ook wel súperlang als je erbij nadenkt, haha!

Wat hebben jullie liever? 
Liefs,
Sharon.

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. ooh sowieso gezonde nagels voor mij, ik haat het dat mijn nagels altijd afbreken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, ik zou bij sommigen echt niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeel leuke tag! Sommige vragen zijn een beetje te lastig voor mij haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb altijd uitgelopen mascara, ik heb al verschillende mascara's gebruikt alleen dat helpt niet:( heb jij nog een oplossing?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee anoniem! Ik gebruik zelf heel graag de Essence I love Extreme Crazy Volume mascara (de roze) en vind ikzelf erg fijn! Deze vlekt alleen heel soms, dus als je er vaak last van hebt zal die ook niet heel geschikt zijn. Verder gebruik de Maybelline One by One wel eens of kan je eens een kijkje nemen bij het schrap van Essence naar andere mascara's, die bevallen me altijd heel goed. En als echt niet helpt, zou ik gewoon een waterproof nemen voor je onderste wimpers of de waterproof topcoat van Catrice over je mascara heen doen, werkt ook goed. Hopelijk heb ik je genoeg kunnen helpen! :)

      Verwijderen