logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

17-07-2013

FOTD | Oh Monaco

Ik heb vandaag weer een artikel voor jullie met daarin een FOTD waarin ik beschrijf wat ik allemaal op dat moment draag. Ik ging logeren met een vriendin en daarna naar een festival, dus wilde wel wat meer makeup dragen. Een beetje oogschaduw is net wat extra's voor mij, omdat ik dat normaal eigenlijk dagelijks nooit draag. Kijk je mee wat ik droeg?


Zoals ik al zei ging ik vandaag (op de dag dat ik de foto's maakte) naar een festival met mijn vriendin en wilde daar net iets meer makeup voor dragen dan normaal. Ik gebruikte daarvoor mijn 2 Sleek paletten, Monaco met hele velle kleuren, en Oh So Special.








Als eerst gebruikte ik kleur 1 Sand Walker, een mat grijs/bruinige kleur als basis over mijn hele ooglid. Deze blende ik ook lichtjes mee in de crease. Daarna ging ik aan de slag met highlighter en gebruikte daarvoor 2, Bamboo. Ik merk dat ik nu in een fase zit waar ik voor highlighter een matte kleur gebruik, ik vind het zoveel mooier dan shimmer! In mijn crease gebruikte ik kleur 3, Magenta Madness die ik mengde met de kleur daaronder, Moors Treasure. Op de foto zie je de kleur van Magenta Madness niet echt meer, maar in het echt zie je een lichtjes een een fuchsia kleurtje.

Daarna ging ik aan de slag met het Oh So Special palette en gebruikte ik kleur nummer 4, Boxed. Deze bracht ik met een fluffy blendingkwast over de crease kleur aan, omdat ik wat meer diepte wilde creëren en dat de fuchsia kleur net iets subtieler werd. Daarna nam ik Gift Basket, de kleur met nummero 5 op de foto, die ik op het middelste gedeelte (2/3) van mijn ooglid depte. Ik vond het wel leuk om mat met shimmer te combineren en vond uiteindelijk de oogkleur die ik uit het Monaco palet had gebruikt wat te saai, deze kleur maakte het net even wat 'spannender'. Ik maakte nog een klein lijntje met de Essence superfine eyeliner pen en gebruikte de I ♥ Stage Crazy Volume mascara van Essence om het geheel af te maken. Ik kan niet zonder mascara!

Voor mijn gezicht droeg ik verder vrij weinig, als ik al oogschaduw draag vind ik soms blush en alles wat daarbij hoort soms net te veel. Ik gebruikte voor mijn gezicht de Kruidvat dagcrème voor de droge en gevoelige huid die je ook in mijn favorieten van juni artikel kon zien. Hij is zo fijn en hydrateert mijn gezicht echt onwijs goed voor iemand met een droog huidje. Daar overheen de Maybelline Pure Cover mineral concealer, die ook heel fijn is. Deze heb ik alleen gebruikt onder mijn ogen, kin, neus en op de plekjes langs mijn mond die wat roder waren. Om alles af te poederen gebruik ik nog steeds de Essence All About Matt poeder in de vaste vorm en gebruikte ik op mijn lippen alleen een kokoslippenbalsem van Balmi met spf 15. En oja, ik tekende mijn wenkbrauwen lichtjes bij met het HEMA wenkbrauwpotlood in kleur nummer 10. That's it!

Wat vinden jullie van mijn look? 

Liefs,
Sharon.

Deze foto's zijn nog met mijn oude camera gemaakt.

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!