logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

09-07-2013

New in: Shoplog Kruidvat, Etos, Sting, Six en Big Bazar

Ik moest op pad voor cadeautjes voor het feestje van mijn vriendin die ik vorige week vrijdag had en kwam thuis met ook voor mij weer een aantal leuke spulletjes, al was het meeste ook wel echt nodig of die ik voor de vakantie nodig had. Mijn moeder was die week al gaan shoppen en had voor mij 3 leuke shirtjes bij de Sting en wat bij de Six gekocht, dus vond ik het ook wel leuk om dat er ook bij te doen. Eigenlijk een 'collective haul' dus, met weer aantal spulletjes die ik met jullie wilde delen. Kijk je mee?


The Sting: 
Of course, niemand is het ontgaan, de sales zijn echt overal! Bijna alles kun je voor een heel goedkoop prijsje scoren en ga binnenkort ook nog inkopen doen, want ik wil al die leuke dingen nu echt niet mislopen. Ik moet er wel snel bijzijn, want alle leuke dingen zijn dus altijd dan zo goed als weg. Mijn moeder nam bij de Sting 3 leuke dingen mee die dus ook behoorlijk afgeprijsd waren. Het linker topje is een soort bandeau achtig idee en loopt wijder uit aan de onderkant. Ik vind hem erg leuk door het bloemenpatroontje en staat heel leuk op een short. Hij was afgeprijsd van €15 naar €4,95! Het 2e blouseje vind ik het allerleukst, een ontzettend leuk bloemenprintje met heel veel kleuren, die dus ook heel makkelijk gecombineerd kunnen worden met de kleuren die erin terugkomen. Ik heb het blouseje al gedragen in combinatie met een blauwe blazer! Afgeprijsd van €20 naar €5, ik zou dit topje dus ook zelf niet kunnen laten liggen. Het laatste item is een oranje, peachy achtig jurkje. Het is moeilijk om te laten zien op camera omdat deze vrij groot is, maar is eerder een comfy strandjurkje die je over je bikini aantrekt. Onwijs leuke en frisse kleur en om de taille zit een touwtje, zodat de jurk wat vorm krijgt. Het jurkje kostte nu €9,95.



Six:
Ik heb een echt een tik met Eiffeltorens, hoe het ooit is gekomen weet ik echt niet. Ik heb de Eiffeltoren wel in gezien in real life, maar ben er nog nooit 'echt' geweest, als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn kamer heeft dus ook veel wat te maken heeft met Eiffeltorens en Parijs, van foto's tot behang, van kussens tot spiegels met een Eiffeltoren erop en van een dekbed tot een ijzeren beeldje van de Eiffeltoren. Ja, ik heb een obsessie. Deze oorbellen die mijn moeder ook meenam vind ik dus ook enorm leuk! Hoeveel de oorbellen hebben gekost weet ik niet, aangezien ik deze niet zelf betaald heb en de prijs er niet op staat. 

Kruidvat: 
Niet het hoognodige, maar een goede waterproof mascara moest ik echt nog hebben voor de vakantie, aangezien de Miss Sporty en de L'Oreal waterproof mascara's me enorm tegenvielen. Ik had nu dus nog geen goede waterproof mascara en had de-o-zo-domme-ik geen reviews gelezen over een aantal waterproof mascara's voordat ik toen de stad inging. Ik wist wel dat de Catrice Waterproof Top Coat goed werkte en leek me eigenlijk wel heel handig. Zo kan ik meerdere normale mascara's meenemen en kan ik er gewoon een topcoat laagje eroverheen aanbrengen zodat de mascara waterproof wordt! De topcoat koste me €4,95.

Verder kocht ik bij Kruidvat nog de nieuwe highlighter uit de Ticket To Paradise LE. Ik heb hem al een tijdje zien liggen, maar ik was zo benieuwd naar het effect dat ik hem toch maar meenam voor €2,99. Ik ga hem nog testen voor de blog! Ook kocht ik nog een mini Batiste Orginal droogshampoo. Iedereen is razend enthousiast over het merk en schijnt de beste droogshampoo te zijn. Ik wilde sowieso nog een droogshampoo meenemen op vakantie, als het wat warmer weer is is het zo lekker om wat droogshampoo in je haar te sprayen voor een heel fris gevoel, maar werkt ook heel verkoelend. Ik wilde daarvoor een mini flacon meenemen, want een grote neemt veel te veel ruimte in beslag. Van de geuren van Batiste ben ik absoluut niet weg van, maar de orginele variant vond ik nog wel oké. De mini droogshampoo nam ik voor €1,99 mee in mijn mandje. Niet slecht om ook nog eens het product uit te proberen!

Etos:
Dankzij al die leuke spaarkaarten die je in juni voor het laatst kon sparen, heb ik heel wat bezoekjes kunnen brengen aan de Etos zonder wat te hoeven betalen! Vaak ga ik naar de Etos voor een klein dingetje en met de volle spaarkaarten heb ik de Etos Colour Balm meegenomen in de oranje versie. Je hebt nog meer kleuren, maar ik zag alleen de lichtroze en deze, en vind de oranje wel wat hebben. Daarnaast lijken me ze echt heel fijn voor in de zomer en ga ik 'm ook nog zeker voor jullie reviewen. Hij koste €3,99 (maar kost nu geloof ik €2,99). In feite heb ik niets hoeven te betalen voor de Colour Balm, want met de spaarkaart krijg je €4 korting op alle Etos merk producten en hield ik nog €1 over. Ik kocht daarbij mijn favoriete trusty oogmakeup remover, die blijft echt de fijnste die ik heb geprobeerd. Die kostte €2, maar heb er zelf dus maar €1 voor betaald.

Big Bazar: 
Hier kocht ik de cadeautjes voor mijn vriendin, maar heb ik niet op de foto gezet. Ik heb voor mezelf alleen nog een handgel gekocht die me maar €0,50 kostte. Dit was wel nodig, ik kan eigenlijk niet meer zonder handgel (ik ben er echt van gaan houden sinds de eerste keer gebruiken) en ruikte niet vies of chemisch, gewoon fris en schoon naar alcohol, een beetje hetzelfde als de HEMA handgels, mijn favoriet. Als deze net zo goed bevalt ga ik natuurlijk voortaan gewoon voor deze goedkopere variant! Hij is ook lekker makkelijk om mee te nemen in m'n tas en wilde deze ook meenemen voor op vakantie, want je weet maar nooit. Als ik het niet bij me heb zul je zien dat ik het enorm zal gaan missen.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Love,
Sharon.

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!