logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

06-07-2013

Music of the moment | Mijn favorieten summer 2013 (met o.a Sharon Doorson, Avicii, Miley Cyrus)

Ook mijn muzieklijstje had weer een update nodig, want mijn favoriete muziek veranderd ook heel snel weer. Niet zo gek ook, want er komen zoveel nieuwe nummers bij die ik dan weer op de radio hoor of tegenkom op Spotify en die ik dan weer helemaal zwart draai. Ook is deze voor de zomer, dus ook extra lang. Wie weet dat jij weer een heleboel liedjes toe kan voegen op jou lijstje van deze zomer! Dit keer met artiesten zoals Sharon Doorson, Avicii, Miley Cyrus, Jessie J, Carly Rae Jepsen en meer!









We Can't Stop, de nieuwe single van Miley Cyrus, moest ik eerlijk gezegd meerdere keren luisteren voordat ik het liedje echt leuk vond. De eerste keer (een dag na de release op YouTube) klikte ik hem ook gelijk weg, ik vond hem maar saai. Maar op een begeven moment gebeurde er iets waarop ik de single toch weer ging luisteren en hem leuk begon te vinden. Hij werd gebruikt als achtergrondmuziek bij video's, hij kwam vaker ineens voorbij en spontaan vond ik het ineens een heel leuk nummer! Laten we het dan niet hebben over de videoclip, want die had van mij nou niet echt gehoeven..
Drive van Carly Rae Jepsen heb ik echt onwijs lang niet meer geluisterd. Ik had het hele album 'KISS' van Carly op m'n iPod staan maar heb hem onderlaatst verwijderd, ik luisterde ze gewoon niet meer en wilde er andere nummers op zetten op ruimte vrij te maken. In de video van Macbarbie07 (één van m'n favoriete youtubers) kwam dit liedje voor en ook hier vond ik het liedje spontaan weer leuk en begon ik meteen mee te zingen. En ja, dan gaat het snel. Zoeken op Spotify en de hele tijd luisteren.. I'm addicted!
Ook On Ya van Meital en Sean Kingston vind ik erg leuk, samen met What About Us van de Saturdays en Sean Kingston. Niet hele erge bijzondere nummers, maar de beat vind ik heel leuk en zijn echt van die nummers waar ik automatisch bij mee zing zonder dat ik het zelf doorheb.




En hoe kunnen we Killer van Sharon Doorson nou vergeten? Ik ben echt fan van haar geworden, ze is echt heel groot geworden sinds The Voice en maakt echt goede nummers, je kan m'n naamgenoot inderdaad een internationale zangeres noemen!
Emmelie de Forest is de winnaar van het Eurovisie Songfestival van dit jaar, al heb ik het zelf niet gekeken. Ik vind het altijd echt heel saai en Nederland wint toch nooit. Anyways, Only Teardrops vind ik net zoals Loreen met Euphoria een terechte winnaar, want het nummer is wel goed. Je moet er van houden, maar iets trekt me wel.
Misschien een van de nieuwste nummers die nu niet normaal vaak gedraaid wordt op de radio is Wake Me Up van Avicii. Van de beat hou ik, dance/trance en mijn voorkeur van nummers gaat daar ook naar uit. Ik moet wel uitkijken met dit nummer doordat deze te vaak wordt gedraaid, anders ben ik 'm zo weer zat.
Far East Movement samen met Justin komt alweer bij de muziek afspeellijst voor deze aankomende zomer. Maar dan wel de Party Rock Remix van Live Your Life. Love it, nog steeds! I'm gonna live my life, no matter what we party tonight!
Zumba van Don Omar mag er ook bij! Don Omar maakt van die hele lekkere zomernummers waar je al vrolijk van wordt als je ze luistert. Tenminste, ik wel!
Ook alle albums van Justin gaan op m'n iPod. Ik heb alleen Believe & Believe Acoustic helemaal, alleen My Worlds (2.0) niet! Shame on me als een Justinfan.
Waiting For The Night van Armin van Buuren en Fiora kent iedereen wel van de film 'Verliefd op Ibiza'. Ik heb hem in de bios gezien en een paar dagen geleden nog op dvd, dus sindsdien luister ik het nummer weer volop. Meezingend en wel met een vrolijk ontzettend veel zin-in-de-zomer-gevoel.
En dan misschien we de klapper van de zomer, Lambada van Kaoma. Weer zo'n liedje die helemaal niet uit mijn tijd komt, maar is wel het ultieme zomernummer. Het gezang zelf vind ik niet zo, maar het instrumentale gedeelte vind ik zo leuk en wordt ik net zoals Waiting For The Night ontzettend blij.

Welke liedjes staan bij jou deze zomer in je afspeellijst? Deel ze! 

Love,
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Bij mij staat ook zeker Blurred Lines en Get Lucky op mijn lijst. Ook vind ik alle nummers van de CD Red van Taylor Swift echt superleuk voor in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke list! Bij mij staat Cashin' Dreams van The White Panda zeker op mijn lijst en verder luister ik heel veel naar The Beatles :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen