logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

18-06-2013

Video | I Love Summer Tag

Een nieuwe video, én een nieuwe tag! Allebei weer een tijd geleden, maar ik had gewoon echt geen idee wat ik moest opnemen. Dus als je een ideetje hebt, laat je dus ook zeker horen! Ik ben heel benieuwd welke video's jullie namelijk leuk vinden om te zien. Deze tag zag ik op blogs veel voorbij komen en mengde wat vragen met elkaar van weer andere blogs, dus deze is een beetje met elkaar samengevoegd. Deze gaat namelijk over de zomer, en ik als zomermens, wilde deze tag dus ook opnemen! Alle vragen staan in de beschrijving van de video op YouTube voor het geval je deze tag ook wilt doen. Enjoy the video!



Wat voor seizoens-type ben jij?

Love,
Sharon

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!