logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

17-06-2013

Miss Sporty Cat's Eyes Palette

Ik pleegde wat research, en toen ik de foto's zag van deze onwijs gepigmenteerde oogschaduws, was ik om. Dit paletje zag ik in de video van VeraCamilla, waarbij ze een look maakte voor gala/eindfeesten. Ik werd daardoor ontzettend nieuwsgierig en besloot, na enkele reviews te hebben gelezen, het paletje te kopen en te testen, want ook ik moet jullie dit budgettoppertje met jullie delen. Lees je mee?




Ik kocht het paletje in de bruine kleuren, ook wel 004 Mineral Earth. Prachtige aardetinten waarbij ik steeds aan woestijnen moet denken en Oosterse buikdanseressen met mooie opgemaakte amandelvormige ogen.. Ik heb echt geen idee hoe ik daar nou ineens op kom. Een paletje met wat warmere tinten, misschien niet helemaal mijn kleuren, maar alleen het patroontje al doet het 'm!  Dat heeft Miss Sporty slim aangepakt, want het paletje valt daardoor heel goed op.

Alle 4 de tinten bevatten allemaal shimmers, je houdt ervan of niet. De een vind het mooi, de een z'n voorkeur gaat liever uit naar mat, maar ik ben iemand die een combinatie ertussen heel leuk vind. Maar, ik vind alleen shimmer of alleen mat ook mooi, het ligt er maar net aan in welke bui ik op dat moment ben.

Time for swatches! De foto is iets onduidelijk geworden door het bewerken van de foto, maar dat maakt het  pigment er niet minder op. Look at this, ze hebben onwijs veel pigment en blijven de hele dag met een oogschaduwbasis op z'n plek. De oogschaduws zijn wel een beetje poederig, maar hebben weinig tot geen fall-out. De kleuren op zich vind ik een mooie combi, alleen is de highlighter een beetje té overdreven. Hij is voor een highlighter te opvallend en bevat way to much shimmer, maar als kleur op je bewegend ooglid kan deze wel prima, het is maar net wat jij leuk vind.

Miss Sporty Cat's Eyes Palette kosten €4,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Etos.

Hebben jullie ook ooit wel eens een budgettopper ontdekt?
Love,
Sharon.

2 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!