logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

20-06-2013

Mijn wishlist

Pff, mijn wishlist veranderd om de maand zowat. Ik wil zóveel dingen, dat het eigenlijk te onwerkelijk is om allemaal op een lijstje te zetten. Als er eentje van het lijstje vervalt, komt er meteen weer een nieuwe voor in de plaats, of het veranderd ergens weer helemaal. Máár, er bestaan ook dingen die ik echt heel graag wil die dan al een hele lange tijd op mijn lijstje staan. Niet alleen leuke make-upjes, maar ook kleding en apparaten. En dat lijstje ga ik vandaag met jullie delen! Lees je mee?



1. Deze 2 tops moet ik hebben voor de zomer. Ze komen beiden van de H&M en ik vind ze zo leuk! Ik heb een zwak voor zulke topjes. Ze zijn allebei mouwloos (wat ik nog niet heb, dus nog een reden) en ik weet nu al hoe ik ze het beste kan combineren, plus, ze zijn maar €15! Jup, I want them! 

2. I wish.. De Canon EOS 500D is toch echt wel een droom, maar o, wat wil ik deze graag! Hij is wel onwijs duur, dus sparen wordt een must, maar dit schatje maakt prachtige foto's en omdat ik nu meer met foto's bezig ben en ik ze wil maken met een grotere en betere camera, voor mooiere foto's (en filmpjes), is dit wel een goed iets om naar uit te kijken. Maar ik vind de Canon EOS 1000D ook echt geweldig, en die is ook iets minder prijzig. Lastig! Ik wil in ieder geval een spiegelreflexcamera.

3. MAC Soft & Gentle is bij beautyliefhebbers heel bekend, dus bij mij ook. Deze mooie highlighter wil ik het liefst zo snel mogelijk aan mijn stash toevoegen en zodra ik in de buurt van een MAC store of counter ben, neem ik zonder twijfel deze geliefde highlighter mee. Hij is zo mooi!

4. Ook de Revlon lip butters wil ik zo snel mogelijk aan m'n stash toevoegen! Ik ben namelijk overspoeld van reviews van dit product en ook ik ben overgehaald. Welke kleur ik precies wil weet ik nog niet, maar ik denk aan Strawberry shortcake of Lollipop, lieve, leuke roze kleurtjes. De prijs houdt me wel een beetje tegen, aangezien ze €15 euro zijn, wat ik best duur vind voor een stickie met een kleurtje. Maar, omdat iedereen er zo tevreden over is, denk ik dat ik hier dan geen spijt van ga krijgen.

5. Ik heb Naked 2 al en die bevalt me heel goed, dus ook het orginele palet wil ik nog dolgraag. Het zijn meer warmere kleuren, wat niet echt mijn kleuren zijn, maar ik vind de oogschaduws zo fijn werken en ze zijn zo mooi! Helaas is het kopen ervan heel lastig nu Sephora uit Nederland weg is, maar er zal vast nog een moment komen waarop ik een winkel spot met deze mooie paletten van Urban Decay. Alhoewel, ik kan ook Undressed van MUA proberen.. Die is waarschijnlijk ook prima en is een stuk minder prijzig.

6. En dan nog deze jumpsuit! Ik hou ervan in de zomer en deze bij (alweer) H&M spotte ik deze! Een tribal printje, die ik trouwens op heel veel shorts en vestjes voorbij heb zien komen, maar ach, dat maakt deze er niet minder leuk op. Ook die moet ik echt nog scoren, want ze zitten zo lekker en comfy en vind ik ook nog eens heel leuk staan als het wat mooier weer is.

Welke dingen wil jij nog dolgraag hebben?

Love,
Sharon.

9 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk, ik wilde een Humax HD Decoder :) Die heb ik afgelopen week gekocht en ben er super blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé die ananas top had ik ook gespot in de H&M. Alleen was er maar eentje in mijn maat en daarop stond de ananas scheef gedrukt. ):

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Daar ga ik dan ook even op letten als ik bij de H&M ben. Is inderdaad wel een beetje zonde zo'n scheve ananas, hahaha!

      Verwijderen
  3. Pff, jij en een spiegelreflexcamera? Dat doe je alleen maar om een beetje cool te zijn. Word eerst maar eens professioneel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om cool te zijn? Nou nee, ik doe het omdat ik het graag wil en er zelf voor spaar. En professioneler zijn staat er helemaal los van, dat ben je niet als je een spiegelreflex hebt. Dat ligt aan jezelf. Dus, hou de reactie dan maar lekker voor je.

      Verwijderen
  4. De top met de watermeloen is nu in de sale op de site! Voor maar 3 euro :) Heb hem net snel besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Ik was eerst ook aan het kijken voor de Canon 500d maar heb toen toch de 60d gekocht. Ben er heeel happy mee ;) Succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen