logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

21-06-2013

Action shoplog/ shoptip

Bij de Action ben ik niet weg te slepen, want al die leuke frummeltjes -met name al die leuke decoratie spullen voor op je kamer- heb ik weer niet kunnen weerstaan. Ik ben weer even bij de Action aangegaan en heb een paar hele leuke dingen meegenomen! Ik weet niet zo goed hoe ik dit artikel moet noemen, een shoplog, of eerder een shoptip? Of een inspiratie artikel? Het zijn ze namelijk allemaal, in 1! Want deze dingen zijn echt onwijs leuk als decoratie op je kamer. Kijk je mee?







Alle spulletjes zijn van de Action, dus heb alles voor een spotprijsje kunnen kopen. Ik hou ervan! De 2 potjes nam mijn moeder deze week mee en heb ze daarna in gebruik genomen, en heb er voor de leuk hartjessnoepjes ingedaan. Misschien wat verleidelijk, maar het staat zo leuk! In eerste instantie leek het me leuk om er misschien wattenstaafjes of wattenschijfjes in op te bergen, maar dat vond ik toch niet zo'n heel leuk idee. De potjes kosten daarbij ook nog eens €0,50 per stuk. 

Het bakje waar alles instaat is volgens mij maar 2 euro, en twijfelde eerst een beetje over de kleur. Ik was gelukkig samen met Mariska en zij leek het leuker als ik een andere kleur deed dan wit, aangezien ik vrijwel allemaal witte meubels heb waar ik het bakje op wilde zetten. Thank god (ofnee, Mariska!) dat ik voor deze kleur gegaan ben, want hij staat supermooi in combinatie met wit en past nog steeds bij m'n kamer. Je kunt er van alles opzetten, het is eigenlijk bedoeld om er kaarsen op te zetten, maar ik gebruik 'm lekker zo. Ook is het leuk om er je everyday make-up op te leggen, of al je sieraden. 

Het pompflaconnetje helemaal achteraan twijfelde ik altijd over als ik in de Action was. Ik wilde er altijd al handgel indoen en dan op m'n makeup kastje zetten, zodat ik zo nooit meer zou vergeten mijn handen te desinfecteren voordat ik met m'n makeup aan de slag ga. Ik twijfelde over de transparante flacon, want die heb je ook, maar die vond ik wel een beetje heel goedkoop ogen. Deze vond ik echt heel mooi! Hij heeft een soort bloemenpatroontje over de hele flacon en is van keramiek (ik dacht eerst van steen, maar dat staat op de bon). Er zit nu handgel in van de HEMA die ik nog had, want die van de Action vind ik verschrikkelijk stinken. De zeepdispenser kost €1,69.

Wat vinden jullie van m'n aankoopjes?

Liefs, 
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Wat een leuke schattige aankopen, ik hou er ook heel erg van om mijn kamertje te decoreeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n pompje voor handgel is zuperhandig! Ga ik onthouden ;-p Ander vraagje: Weet jij waar je lekker geurende handgel kan kopen? Kan dat ook bij de Action?

    BeantwoordenVerwijderen