logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

26-06-2013

Mijn 2 favoriete (Noorse) blogs

Nu ik zelf blogger ben lees ik veel meer blogs dan eerst en ontdek ik daardoor ook enorm veel nieuwe. Ik hou ervan om iets op andere blogs te lezen en inspiratie op te doen. Dat zijn niet alleen Nederlandse, want ik ben net zo verzot op buitenlandse bloggers! Dankzij Google vertalen volg ik deze 2 Noorse blogs nu dagelijks en zijn ze heel inspirerend. Omdat ik bij anderen ook weer nieuwe bloggers ontdek doe ik dat nu ook in dit artikel, zodat jij misschien ook een nieuwe blog ontdekt die jij ook wel elke dag gaat bezoeken!


Erica Mohn Kvam en Aurora Mohn, 2 Noorse nichtjes en bloggers die dan wel in het Noors schrijven, maar dankzij enige hulp van Google kan ik met een beetje belabberd vertaald Nederlands hun blog lezen. Ik volg ze sinds een andere Nederlandse blog over Erica had geschreven, waar ik toen daarna via Erica's Noorse blog op de blog van haar nichtje kwam. 2 hele mooie meisjes met onwijs lang, blond haar, wonend in Noorwegen en hebben daarbij ook nog eens een hele mooie lay-out op hun blog. Me so yealous!

Erica Mohn Kvam, een 16 jarig meisje uit Trondheim blogt op haar site http://l0ve.blogg.no/. Op haar blog schrijft ze over haar leven, outfits, make-up, fotografie en kun je op haar blog ook nog andere dingen vinden. Een prachtig meisje, maakt supermooie foto's met haar Canon EOS 550D waar ik super jaloers op ben en zelfs foto's van eten of andere simpele artikelen met een tekstje er om heen zijn nog steeds leuk om te lezen. Ze heeft een leuke kledingstijl en vind haar artikelen gewoon heel leuk om te lezen; uit haar foto's haal ik onwijs veel inspiratie.

Aurora Mohn, het blonde nichtje van Erica, is ook weer zo'n mooi meisje die schrijft op haar blog http://auroramohn.blogg.no/. Ze is 15 jaar, komt net als Erica uit Trondheim in Noorwegen en post elke dag een artikel over outfits en fotografie. Ook zij maakt foto's met de Canon 550D en zijn ook bij haar de simpele artikelen leuk om te lezen, met daarbij wel hele mooie geschoten foto's. En ik blijf Aurora zo'n mooie en aparte naam vinden!

Kennen jullie de blog van Erica en Aurora al? En wie zijn jullie favoriete (buitenlandse) blogs? Laat ze achter in de comments!

Love,
Sharon.

5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. wauw wat een mooie meisjes, ben meteen even op hun blog gaan kijken , en ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, die blogs zijn ook mijn favoriete Noorse blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erica & Aurora & Emilie Nereng :* ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da zijn belgen hahahaha ze zaten in een school in roeselare

    BeantwoordenVerwijderen