logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

28-05-2013

Video | Get Ready With Me

Hoi allemaal! Vandaag heb ik weer een video voor jullie wat ik een tijd geleden al had belooft om op te nemen. Get Ready With Me video's zijn een van de video's die ik het allerleukst vind om te bekijken dus besloot er ook een te maken. Nu waren mijn verwachtingen misschien wat te hoog, want de belichting, hoe ik beeld ben had ik anders gewild. Maar omdat ik minstens 4 keer deze video opnieuw had opgenomen op andere dagen omdat de belichting overbelicht was, onscherp, te weinig tijd, noem het maar op besloot ik toch deze maar te editen. Ik vond het wel heel leuk om op te nemen en ga dus ooit nog een keer een nieuwe maken waarbij ik daadwerkelijk ook écht goed in beeld ben ;-). Anyways, ik maakte er een makeup en haar routine van. Het is tevens ook de eerste keer dat ik zonder makeup op camera, wat ik best wel een beetje spannend vond. Alle producten die ik in deze video heb gebruikt staan verder in dit artikel. Veel kijkplezier!



Love,
Sharon.

Nog een kleine shoutout naar Manon, zij deed de 7 Deadly Sins Of Beauty Tag op haar Youtube kanaal. Manon is pas begonnen, so check her out!

Alle producten die ik heb gebruikt:

Basis: 
- Etos Young Skin Zuiverende dagcrème
- Catrice BBcream in 010 Light Beige (In de video heb ik gemerkt dat deze een beetje oranje lijkt op camera, maar het is precies de goede kleur voor mij!)
- Maybelline Fit Me! Concealer in 15
- Essence All About Matt Fixing Compact Powder
- MAC Fix +

Ogen (& wenkbrauwen): 
- Essence I ♥ Extreme Crazy Volume mascara
- Essence lash & brow gel mascara

Wangen: 
- Sleek Rose Gold

Lippen: 
- Burts Bees lippenbalsem in Pomegranate

Haar: 
- Andrélon droogshampoo voor blond haar
- L'Oréal StudioLine Silk & Gloss Mousse voor krullen

17 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. wat heb je voor je haar als eerste gebruikt ik kon het niet goed zien ?xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ik was vergeten haarproducten erbij te zetten dus die zet ik er nog tussen! :)

      Verwijderen
  2. Superleuk! Misschien kan je de volgende keer een voice over inspreken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar zat ik ook nog aan te denken! Ik ben er eerlijk gezegd nog niet echt mee bezig geweest maar ga het wel proberen, ik maak sowieso nog een nieuwe Get Ready With Me of een avondroutine, die ik dan met voice over inspreek als het lukt! Thanks voor de tip ;-)

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien! Heel grappig dat ik veel dezelfde producten gebruik!
    Je hebt trouwens een hele leuke blog, ik volg je nu :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt? Wat leuk! Ja ik had het al gezien vorige keer, superbedankt!

      Verwijderen
  4. Waarom doe je wenkbrauwgel in al je niet eens je wenkbrauwen bijtekent? Dat is raar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat je haartjes van je wenkbrauwen dan op z'n plek blijven zitten, de haartjes kunnen namelijk heel gek gaan zitten aan het eind van de dag.

      Verwijderen
    2. Doe niet alsof je alles weet van make-up en zo want dat weet je echt niet hoor

      Verwijderen
    3. Ik weet niet of jij dan zo'n verstand van makeup hebt, wenkbrauwgel 'hoeft' toch niet in combi met wenkbrauwen bijtekenen hoor? Kan je ook gewoon losgebruiken. En oja, als je niks te zeggen hebt kan je ook beter niet reageren ;-)

      Verwijderen
    4. En als je denkt dat zij niets van make up weet waarom bekijk je dan überhaupt deze blog ?
      (alleen om stomme reacties te plaatsen ofzo?)

      Verwijderen
  5. Serieus, oh Sharon negeer die haters, ze zijn gewoon super jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. & thank U so much voor de shoutout! LOVE!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sharon, echt een super leuke blog! Niets van die mensen aantrekken! Ze zijn allemaal jaloeeerss..

    Liefs Esjee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie je blog nu voor het eerst en ik vind het echt superleuk! Zelf gebruik ik geen BB-cream, maar dat wil ik binnenkort nog doen. Moet het nog een beetje gaan ontdekken enzo! x Steph

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! BB-cream vind ik over het algemeen veel fijner dan foundation omdat ik een hele droge huid heb, waardoor mijn huid vaak nog meer uitdroogt. BBcream verzorgt het een beetje en dat vind ik het fijnst met mijn huidtype. Die van Catrice gebruik ik nu een tijdje en ben blij verrast! Hij dekt goed en droogt je huid niet uit, dus ik zou zeker even een kijkje nemen bij het Catrice schap! :)

      Verwijderen
  9. Nou ik vind je blog wel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen