logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

31-05-2013

Natiza - Balans vinden in bloggen en school!

Nieuw column van Natiza - thebeautyblondie - Later vandaag komt er nog een artikel van mijzelf online!

Hooi meiden, vandaag een typ artikel. Ik heb hier in echt super veel tijd gestoken. Ben je benieuwd naar het artikel? Lees dan snel even verder ;)






Ik heb soms wel van 'ach ik doe mijn school werk later wel' maar geloof me je raakt dan echt in de problemen. En dat wil je natuurlijk niet. Ik geef nu mijn tips waar IK het meest aan heb. Dus ik weet niet dat het ook goed bij jullie helpt. Dus hier komen ze dan:

Maak eerst je huiswerk en doe je blog/website als een tartactie.
Je kan het beste je huiswerk gelijk maken. En niet tot de laatste dag laten liggen. En dan snel snel maken. Je maakt dan je huiswerk slordig en je maakt veel 'snelheids' fouten en boven dien je hebt het dan al gedaan en je hoeft er niet meer een te denken 'ik moet nog steeds mijn huiswerk maken' Tja...Ik maakt altijd (hoe moeilijk het ook is) eerst mijn huiswerk. En ik denk dan 'als ik hier klaar mee ben heb ik het alvast gedaan. En kan ik dadelijk gaan bloggen..) Dus maak altijd eerst je school werk!

Maak een vaste routine 
Yes, ik meen het voor mij werkt het echt! 's Ochtends aan kleden tandenpoetsen enz enz (wat je gewoon normaal doet) daarna kijk ik altijd bloglovin' op de Ipad. En daarna komt mijn bus. Als ik weer thuis kom ga ik altijd mijn huiswerk maken. En daarna ga ik weer even op bloglovin' daarna is het meestal 's avonds eten. En als ik daar mee klaar ben. Dan ga ik naar boven om te bloggen. En mijn facebook enz te cheken.. Elke dag is het ongeveer wel het zelfde. En als het niet het zelfde gaat kan ik me echt enorm stressen en ook chagrijnig zijn. Haha

Plan artikels in.
Heb je te veel huiswerk en je kan niet meer achter de computer? Dan hoef je je eigen niet druk te maken over je blog! Want dan heb je nog artikels in de planning staan. Die automatisch zich zelf publiceren Ik plan -echt waar ALTIJD artikels in. Gewoon omdat ik het prettig vind werken. En dan nooit echt me zelf moet druk maken. Of te denken 'ik moet nog echt een artikel online zetten!' of 'ik wil mijn bezoeker(ster) teleur stellen' tja het is natuurlijk helemaal aan je zelf. Ik heb trouwens ook een artikel gemaakt hoe ik in plan. Dan moet je boven in in het zoek balkje in typen 'plannen'

Dit zijn mijn tips. Ik hoop dat jullie er een beetje iets aan hebben!

Liefs, Natiza

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!