logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

15-05-2013

My Playlist

We luisteren het altijd en overal; muziek. Ik heb me altijd al afgevraagd hoe de wereld er uit zou zien als er nu geen muziek zou bestaan. Ik zou me namelijk niet kunnen voorstellen dat ik zonder muziek zou kunnen leven! Ik bedoel, wie niet? Muziek helpt me ontspannen, te inspireren en sommigen liedjes maken me vrolijk. Muziek is er in allerlei soorten en maten, verschillende genres en verschillende artiesten, je kunt het je zo gek niet bedenken. Hierbij deel ik mijn liedjes die ik op dit moment non stop kan luisteren zonder er genoeg van te krijgen. Enjoy!








Mijn smaak gaat uit naar pop & trance/dance. Daar luister ik ook het meest naar en als ik een goed nummer heb gevonden kan ik dat ontzettend vaak luisteren zonder er gek van te worden. Tijdens het maken van mijn huiswerk, terwijl ik deze blogpost typ en op momenten waar ik muziek even nodig heb, zijn alleen ik en mijn muziek te horen en zijn we weer voor even beste maatjes.



Turn To You vind ik een van de mooiste en oprechtste liedjes die Justin ooit heeft gemaakt. Natuurlijk staan de albums Believe & Believe Acoustic altijd uren op play, maar dat zijn er een beetje veel om op te noemen. Dit nummer is vorig jaar uitgebracht en is gewijd aan moederdag, vandaar dat het ook de 'Mother's Day Dedication' is. In het liedje vertelt hij het verhaal over zijn moeder, zo mooi! Hij staat dan ook op nummer 1 in mijn playlist. This is What It Feels Like, een nummer van Armin van Buuren en Trevor Guthrie, vind ik ook erg leuk! Ik vind Armin van Buuren ontzettend leuke muziek maken en dit liedje hoor je echt overal op de radio. Nee echt! De volgende is niet helemaal uit mijn tijd, maar houdt mij niet tegen om het niet te luisteren! Whitney Houston had echt een prachtige stem. I Wanna Dance With Somebody vind ik van al haar liedjes het leukst. Ik wordt er namelijk ontzettend vrolijk van omdat je er zo heerlijk bij mee kan zingen! Come & Get It van Selena Gomez, wauw. Die clip is zo geweldig! De single #thatPOWER van Will.i.am met Justin Bieber vind ik nog steeds te gek. I got that power, dududu! Van het volgende nummer wordt ik ook gewoon heel vrolijk, Mermaid van Train. Ik krijg spontaan zin in de zomer en het nummer is ook wat je ook maar niet uit je hoofd krijgt. In will.i.am's nieuwe album vind ik niet alleen #thatPOWER leuk, maar ook Fall Down! Deze is samen met Miley Cyrus. Feel This Moment van Pitbull en Christina Aguilera luister ik ook onwijs veel. De laatste tijd iets minder, maar als 'ie voorbij komt zing ik ook gewoon weer hard mee. Can't Hold Us van Macklemore ft. Ray Dalton. Wie kent dat nummer niet?! En als laatst heb ik nog 2 nummers die niet op de afbeelding staan. Army van Nervo, Sultan, Ned Shepard en Omarion vind ik ook een geweldig nummer. Ik ken alleen Nervo van een paar andere nummers, de rest van de artiesten zeggen me niks. Het nummer en de beat vind ik erg leuk en ik kan bij dit nummer dus niet stil blijven zitten, hahaha! Love Suicide van Tinie Tempah ft. Ester Dean, wauw! Die stem van Tinie Tempah is daar zo mooi!

Natuurlijk heb ik nog veel meer nummers, maar dit zijn liedjes ie ik de afgelopen tijd het meeste heb gedraaid, denk ik. Heb je nog leuke nummers? Deel ze! Ik ben ontzettend benieuwd naar welke muziek jullie dolgraag luisteren!

Zit er een liedje tussen die jij ook non-stop luistert?
Love,
Sharon.

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!