logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

14-05-2013

Maybelline Color Show By Colorama

Nu mijn nagels wat langer beginnen te worden draag ik steeds meer kleurtjes op mijn nagels. Het is echt een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst een lakje kocht, dus ik vond het wel weer tijd om een nieuw kleurtje aan te schaffen. Bij Kruidvat was er op dat moment een 1+1 actie op alle nagellak, removers, vijlen, kunstwimpers van ontzettend veel merken die je met elkaar kon combineren. Dat was voor mij het moment om 2 lakjes binnen te halen van de Maybelline Color Show. Ik had al wat verschillende meningen gehoord en zag ze vaak voorbij komen in de nagellaktutorials van Maybelline, dus werd nieuwsgierig. Ik nam een koraal en een hemelsblauw kleurtje mee om het voor jullie te testen in een artikel, met deze keer veel foto's! Kijken jullie mee? 




De Color Show By Colorama zijn lakjes in het vernieuwde assortiment van Maybelline in 26 verschillende kleuren. Na wat verder onderzoek heeft Maybelline een speciaal ontwikkelde technologie voor de Color Show nagellakjes. Met de combinatie van intense pigmenten met hightech lakpolymeren zorgt het voor een perfecte dekking en er zijn minuscule aluminiumdeeltjes in verwerkt waardoor de nagellak opvalt, maar toch ook glanzend is. Het kwastje moet er voor zorgen dat het lakken makkelijk gaat en de nagellak moet lang blijven zitten, aldus Maybelline. Wat een beloftes zitten er toch aan een product! Het klinkt allemaal wel heel spectaculair, dus dat gaan we zien! Alle flesjes bevatten 7 ml.


Ik nam Coral Craze en Cool Blue mee. Ik had de kleuren zo gevonden! Ik zocht naar een mooi koraal/peachy kleurtje en een het liefst een licht pastel blauwe kleur. Deze kleuren waren ook echt meteen kleuren die in het schap er uit sprongen. Naar Cool Blue had ik al onderzoek gedaan voordat ik het lakje kocht. Ik heb nog nooit echt een effen (licht)blauwe kleur gehad, alleen een afwijkende blauwe kleur of met shimmers erin. Er was dus ook geen enkele twijfel in welke blauwe kleur ik nam, Cool Blue had ik als eerst in mijn handen! Beiden zien de lakjes er prima uit met hun glazen flesjes en de glimmende zwarte dop. De dop houdt verassend genoeg fijn vast.



Laten we eerst 342 Coral Craze onder de loep nemen! De kwastjes zien er prima uit, alleen zijn wel wat breed voor mijn gevoel. Met hele brede kwastjes wordt het vaak bij mij een grote kliederboel. De naam verklapt het eigenlijk al een beetje, Coral Craze is een zomers koraalkleurtje.

Coral Craze dekt met 2 laagjes geweldig en ik kan niet wachten totdat ik deze kleur in de zomer kan dragen. Met het kwastje werken gaat wel, maar is voor mij nou niet echt een handig formaatje, aangezien ik niet een held ben in nagels lakken. De textuur van de lakjes is wat dun. Máár, voordat we negatief worden, het is te doen! Als je een wat vastere hand hebt dan zul je waarschijnlijk wat minder verschil merken met anderen.

Deze kleur vind ik al geweldig als ik het zo in het potje zie. Het kwastje is natuurlijk hetzelfde als Coral Craze, maar bij deze zit er wat minder lak op. Zie je het verschil? Ik heb de lak bij beiden 1 keer aan de rand afgeveegd, toch zit er bij Coral Craze wat meer op.

Bij 651 Cool Blue krijg ik spontaan het gevoel alsof ik een frisse duik in het zwembad wil nemen. Deze babyblauwe kleur is zo mooi! De lak kan gedragen worden met 1 laagje, maar niet alle nagels zijn dan volledig gedekt. Met 2 laagjes ziet het er allemaal net iets mooier uit.

Beiden lakjes dekken met 2 laagjes en drogen redelijk snel. Ze zien er goed uit en krijg spontaan zin in de zomer. Vooral Cool Blue is mijn favoriet, hij valt op, maar is inderdaad toch mooi glanzend. Ik weet zeker dat ik Cool Blue heel veel ga dragen deze zomer! De lakjes blijven zonder topcoat zo'n 3/4 dagen zonder chippen op je nagels zitten, wat ik goed vind voor de prijs die je er voor betaalt!

Pluspunten: 

  • Dekken met 2 laagjes
  • Dop houdt goed vast
  • Verpakking, het ziet er mooi uit
  • Drogen vrij snel
  • Blijven 3 tot 4 dagen mooi op je nagels, wat ik goed vind voor zo'n prijs!

Minpunten:
  • Kwastje is vrij breed, maar als je goed bent in nagels lakken zal het voor jou geen probleem zijn
  • Nagellak gaat gemakkelijk in de hoekjes zitten omdat ze een best dunne textuur hebben

De Maybelline Color Show By Colorama zijn te koop in 26 verschillende kleuren en zijn te vinden bij Etos en Kruidvat. De lakjes kosten €3,99 per stuk. 
Van welke kleur krijg jij spontaan een zomergevoel? Coral Craze of Cool Blue?

Love, 
Sharon.

5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!